دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مرحله پایانی طرح «اندیشه تمدن ساز» به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با اعزام 30 نفر از اساتید و اعضای هیات علمی شرکت کننده در این طرح به مشهد مقدس اجرا می‌شود. حمید ستوده مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان در موسسه فناوری کالیفرنیای آمریکا با تولید یک باکتری مخصوص از طریق مهندسی ژنتیک، روشی جدید برای شیمی‌درمانی نقطه‌ای و متمرکز سلول‌های سرطانی بدون آسیب به سلول‌های سالم ابداع کردند.

خبرگزاری مهر

اختلال در ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها که از صبح امروز دوشنبه 20 تیرماه آغاز شده است، فرایند ثبت نام متقاضیان را با مشکل مواجه کرد.

خبرگزاری مهر

زمان و مکان برگزاری مصاحبه رشته‌های دارای شرایط خاص آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه علامه طباطبائی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، آئین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور با هدف عمق بخشی در ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، تعمیق ارتباطات عاطفی، تقویت و استمرار بخشی به ارتباطات دانش‌آموختگان، در شهر مشهد همزمان با دهه امامت و ولایت و در کنار مضجع شریف علی ابن موسی الرضا «ع» و توسط اداره کل دانشجویان بین‌الملل سازمان...

خبرگزاری مهر

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: افتتاح خانه‌های خلاق، کارآفرینی را در جامعه گسترش و فرهنگ عمومی را شکل می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

هنگامی که شب‌هنگامِ چهارشنبه ماه در آسمان محله شما می‌تابد، این را در نظر داشته باشید آنچه که شما به آن نگاه می‌کنید در حقیقت یک ماه کامل نیست، بلکه یک ابرماه رو به زوال است که ساعت‌ها از مرحله روشنایی کامل آن گذشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی اصغر کشتکار با اشاره به سیاست‌های جدید این دانشگاه در زمینه پذیرش دانشجو و توسعه مراکز آموزشی گفت: در پذیرش مهرماه 1401 تلاش شد با ارائه رشته‌های پرمخاطب انرژی جدیدی به مراکز آموزش علمی کاربردی موجود داده شود و آن‌ها را تقویت کنیم و از این رو در این دوره شاهد تأسیس مرکز جدید آموزشی نبوده‌ایم. وی همچنین در زمینه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین پردیس حوزه زیست فناوری و مهندسی ژنتیک با همکاری پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری و دانشگاه صنعتی شریف بر اساس امضای تفاهم‌نامه‌ای بین این دو مجموعه تاسیس می‌شود.

خبرگزاری مهر

آئین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور از فردا 21 تیر ماه با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در مشهد مقدس آغاز می‌شود.