یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عصر ایران

اسب‌های وحشی هنوز هم در صحراها زندگی می‌کنند. معمولا یک اسب نر با چند ماده سفر می‌کند. اما وقتی به گودال آب می‌رسند، نرهای دیگر هم می‌آیند و آن وقت باید بر سر آب بجنگند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از آمادگی این دانشگاه برای ارایه آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای به جمهوری مالی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حکم صادق مفرد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، مصطفی بابائی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس شد. گفتنی است، پیش از این سجاد شیخ علیا مسئولیت این تشکل دانشجویی را به عهده داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تجلیل از شش دهه خدمات علمی چهره ماندگار پزشکی ایران برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، در مراسمی با حضور رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر شخصیت‌های علمی و فرهنگی از 36 استاد و 18 دانشجوی نمونه کشوری با اهداء لوح یادبود تجلیل شد. در این مراسم از منصور کبگانیان استاد دانشکده مهندسی...

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بین‌المللی‌سازی را از مهمترین سیاست‌های این دانشگاه عنوان کرد و با بیان اینکه شیراز، ظرفیتی کم نظیر در پذیرش دانشجویان پزشکی خارجی دارد گفت: بیش از 250 دانشجوی خارجی در رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحصیل می‌کنند.