یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: برنامه‌ریزی مسئولان استان یزد در تدوین سند یزدنوین برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان، اقدامی ارزشمند و اثرگذار در این زمینه است که نمونه آن در دیگر نقاط کشور کمتر مشاهده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در نشست تبادل تفاهم نامه فی مابین دانشکده تازه تأسیس تجارت و مالیه با سازمان‌ها، مراکز و شرکت‌های مرتبط با فعالیت این دانشکده، گفت: دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با وجود اینکه فقط چند ماه از تأسیس آن می‌گذرد، اما به دلیل رویکرد‌های ابتکاری که در این دانشکده پیگیری شده است، در حال تبدیل به یکی از دانشکده‌هایی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران با صدور حکمی «حمیرا زمردی» استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی را به عنوان رئیس مؤسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز آموزش بین‌المللی زبان فارسی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران با پیش‌بینی حضور چهار هزار نفر از خانواده دانشگاه در راهپیمایی اربعین امسال، از برپایی موکب‌هایی با نام دانشگاه تهران در مسیر راهپیمایی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جلسه اول ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد سید مقداد حسینی به عنوان سخنگوی ستاد تعلیم و تربیت انتخاب شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مصرف بی‌رویه پلاستیک و رهاسازی ضایعات پلاستیکی در طبیعت اکنون جهان را با بحران آلودگی پلاستیکی رو به رو کرده و دانشمندان می‌گویند اجزای ریز پلاستیک حتی به درون بدن انسان هم نفوذ یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کتایون رحیم زادگان، مدیر دفتر طرح‌های پژوهش و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه ما از شرکت‌ها حمایت می‌کنیم تا بتواند به بازار هدف خود دست پیدا کند، ادامه داد: انتخاب نوع صحیح حمایت هدف اصلی این موضوع است. دو نوع حمایت در این خصوص وجود دارد که یکی، حمایت ایده محوری و دیگری حمایت توسعه محصول از محل منابع مالی داخلی شهرک است که با...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان در بزرگ‌ترین آزمایشگاه هسته‌ای و «اتم‌کوب» (atom smasher) جهان وابسته به سازمان پژوهش هسته‌ای اروپا اعلام کردند که در حین سومین دور آزمایش برخورد ذرات اتمی موفق به مشاهده سه «ذره عجیب» جدید شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره شرکت نانودارو پژوهان پردیس از استقبال بین المللی از یک نانوداروی تولیدی این شرکت برای درمان سرطان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، آمادو کیتا، وزیر علوم جمهوری مالی و تیم همراه وی چهارشنبه 15 تیرماه 1401 با حضور در دانشکده شریعتی ضمن دیدار و گفتگو با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با پتانسیل‌های آموزشی و امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی آشنا شدند. در بدو ورود میهمانان به دانشکده با حضور در مزار شهدای گمنام دانشکده شریعتی، به مقام شامخ دو شهید گرانقدر این مرکز ادای...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران ضمن تشریح فلسفه وجودی ایجاد دانشکده‌های جدید در دانشگاه تهران، تاکید کرد: نگاه «دانشگاه همه‌چیزدان» در دانشکده‌های جدید دانشگاه تهران وجود ندارد.