یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی به دنبال اظهارنظر نمایندگان درباره تخلف پذیرش دندانپزشکی گفت: بی شک اگر تخلفی صورت گرفته با آن برخورد می کنیم اما قبل از هر چیز ابتدا باید تخلف اثبات شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آزمایش مدل تونل باد هواپیمای جت 72 نفره در آزمایشگاه تونل باد دانا دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور رییس سازمان صنایع هوایی و دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهره‌برداری از سامانه خنک کن کمکی دانشگاه صنعتی شریف در نیروگاه حرارتی شازند آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نظام رتبه‌بندی لایدن، نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا در سال 2022 میلادی خود را منتشر کرد که بر اساس آن 44 دانشگاه ایرانی در جمع 1318 دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند. لایدن یکی از نظام‌های معتبر ارزیابی دانشگاهی است که هر ساله دانشگاه‌های برتر دنیا را بر اساس شاخص‌های معتبر علم سنجی مورد ارزیابی و رتبه‌بندی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از محدودیت اینترنتی در مناطقی که حوزه‌های امتحانی آزمون سراسری1401 است، خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در کشور ما تفاوت استانی در میزان شیوع این بیماری وجود ندارد و تقریباً به طور تخمینی 80 هزار نفر سالانه در کشور مبتلا به فلج عصب صورت می شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری‌فرد، معاون وزیر بهداشت گفت: سیاست وزارت بهداشت افزایش دستیار تخصصی بوده که سال گذشته این ظرفیت چهار هزار و 300 نفر بود که در نهایت سه هزار و 600 نفر با اولویت در رشته‌های لوکس پذیرش شدند که متاسفانه تعدادی از صندلی‌های دستیاری به ویژه در رشته‌های پایه و مادر در دانشگاه‌ها و مراکز محروم خالی ماند. وی افزود: سال جاری ظرفیت را تقسیم...

خبرگزاری مهر

مشهد مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش خراسان رضوی گفت: رقابت داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها در گروه آموزشی علوم انسانی، ریاضی و فنی امروز در 33 حوزه امتحانی در استان آغاز شد.

خبرگزاری مهر

البرز - رئیس سازمان سنجش کشور گفت: در حوزه‌های امتحانی دستگاه آشکارساز نصب شده است و هر نوع وسایل الکترونیکی مانند موبایل و ساعت هوشمند شناسایی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. گنجی: پرداخت وام‌های دانشجویی تا پایان تیرماه رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در صورتی که...

خبرگزاری مهر

البرز - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برخی از رشته‌ها همیشه متقاضی زیادی دارند و تا آن زمانی که این امر حل نشود امکان حذف کنکور وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس سازمان سنجش کشور گفت: حدود 558 هزار نفر امروز نهم تیرماه در کنکور شرکت کردند که 148 هزار نفر رشته علوم ریاضی و فیزیک و 412 هزار نفر از گروه انسانی هستند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انتخاب رشته تحصیلی این روزها براساس آینده شغلی است در حالی که هر داوطلب باید بر اساس علاقه ذاتی و استعداد رشته مورد نظر خود را انتخاب کند.