یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

تعداد 574 هزار و 751 داوطلب کنکور سراسری 1401 امروز جمعه 10 تیر رقابت خود را در گروه آزمایشی علوم تجربی آغاز کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چین برای تبدیل شدن به قطب علم و فناوری در جهان با کمبود نیروهای حرفه‌ای رو به رو است و اتحادیه علم و فناوری این کشور پیشنهاد اصلاحات بیشتری را برای بهینه‌سازی ساختار استعدادهای نیروی انسانی و جذب نیروهای حرفه‌ای بین‌المللی مطرح کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خودروهای خودران، وسایل نقلیه خودکاری هستند که محیط اطراف خود را به‌وسیله رادار و بینایی رایانه‌ای احساس می‌کنند. پژوهشگران ژاپنی در تلاش هستند راه‌هایی برای بهبود امکانات این خودروها ارایه کنند.

خبرگزاری مهر

شیراز - زمزمه های تغییر مکان دانشکده ادبیات دانشگاه شیراز انتقاد اساتید این دانشکده و بزرگان ادب فارسی را به دنبال داشته و این اتفاق از نگاه آنها، خسارتی جبران ناپذیر بر پیکره ادب فارسی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و 100 هزار داوطلب کنکور کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1401 را دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دروس و سرفصل‌های برنامه درسی کارشناسی ارشد پیوسته رشته «معارف اسلامی و روابط بین الملل» در جلسه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به تصویب نهایی اعضای این شورا رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 215 شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی به ریاست دکتر غلامعلی حداد عادل، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تشکیل شد. در ابتدای این جلسه حداد عادل در خصوص اهمیت تدوین رشته روابط بین‌الملل با رویکرد اسلامی و بومی و کاربرد آن در عرصه‌های مختلف اعم از کارشناسان و مدیران وزارت امور خارجه و تحلیل‌گران روابط...

خبرگزاری مهر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران از اعطای وام 20 میلیون تومانی به 120 دانشجوی متأهل دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مطالعه ای جدید نشان داده است که برخلاف باور عمومی، به نظر نمی رسد زنان احساساتی‌تر از مردان باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، تفاهم‌نامه پوشش بیمه تامین اجتماعی برای دانشجویان علوم پزشکی میان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی معقد شد. حمیدرضا اشراقی مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت، در خصوص جزئیات بیشتر این تفاهم‌نامه اظهار داشت: در راستای پی‌گیری و بستر سازی هر چه بهتر تسهیلات رفاهی برای جامعه دانشجویی دانشگاه‌های علوم...