یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران، حجت الاسلام محمود عیسوی با اعلام این خبر گفت: موضوع ازدواج و خانواده، یکی از محوری ترین موضوع هایی است که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره کرده اند: «مسئله ازدواج جوانان خیلی مهم است، جزء مسائلی است که اصلا نباید از او غفلت کرد و راه‌هایی برای تسهیل و امکان ازدواج برای جوانها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 این دانشگاه روز شنبه 11 تیرماه به پایان می رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران اعلام کردند نسل بیش از 500 گونه حیوانات که در 50 سال اخیر دیده نشده‌اند، احتمالاً منقرض شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران می‌گویند با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توان احساسات حیوانات را مورد سنجش قرار داد و از این طریق به عنوان مثال شرایط عملکرد و بهره‌وری مرغداری‌ها را بهبود بخشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه سال 1401 تا 24 تیر ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت نام‌نویسی در نهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) سال 1401 تا روز هفدهم تیر ماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از حوزه کنکور سراسری 1401 در دانشگاه شهیدبهشتی در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته یکی از بهترین آزمون های این سال ها بود و 70 مورد تخلف در سر جلسه امتحان به کمک دستگاه های آشکار ساز پیدا کردیم. وی گفت: این اطمینان را به داوطلبان می دهیم که هر تقلبی پیدا می شود. رئیس سازمان سنجش گفت: اولین عکسی که دیروز از جلسه بیرون...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز از بیستمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد تبریز برگزار شد، با تأکید بر اهمیت مسئله تبیین مسائل به دانشجویان، گفت: جریان تبیین یک جریان بسیار مهم در دانشگاه آزاد اسلامی است و واحدها باید در این زمینه فعالانه عمل کنند. وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی‌های قوی و باکیفیت واحدهای دانشگاه...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از یک کارگزار دانشیِ محض به یک کارگزار علمی و صنعتی تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر

در هفته گذشته آموزش عالی روزهای متنوعی را از سر گذراند، از عطش تقلب برخی داوطلب نماها در کنکور سراسری گرفته تا بازار داغ رشته های جدید دانشگاهی که باتوجه به اشتغال فارغ التحصیلان ایجاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اطمینان دادن به داوطلبان برای شناسایی هرگونه تخلف یا تقلب در آزمون سراسری‌، گفت: تاکنون 70 مورد تخلف در کنکور سراسری شناسایی شده است و عوامل فروش وسایل الکترونیکی برای تقلب در کنکور که دامنه فعالیت آنها از آذربایجان تا خراسان بود، دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان سنجش گفت: تاکنون 70 متخلف در کنکور 1401 شناسایی شده اند که به آن رسیدگی می شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کنکور سراسری هر ساله تیرماه برگزار می‌شود و پشت کنکوری‌ها خودشان را برای این ماراتن سخت و نفس‌گیر آماده می‌کنند. کنکور امسال به عنوان پنجاه و دومین کنکور سراسری از روز چهارشنبه 8 تیر ماه با آزمون گروه هنر آغاز و فردا شنبه 11 تیرماه با آزمون گروه زبان‌های خارجه پایان می‌یابد داوطلبان پس از یک سال تلاش و درس خواندن برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین روز برگزاری کنکور سال 1401 از صبح امروز (جمعه 10 تیرماه) با رقابت بیش از 500 هزار نفر از داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی آغاز شد.