یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از شناسایی و تشکیل پرونده برای 450 نفر از متخلفان آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور 1401 خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: دفترچه سوالات کنکور سراسری 1401 در چهار گروه آزمایشی بعد از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استفاده از قطارهای دوگانه‌سوز و قطارهای بسیار پرسرعت (هایپرلوپ)، در آینده با کمک به کاهش تغییرات آب و هوایی کیفیت زندگی مسافران را بهبود خواهند بخشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران ربات‌هایی در اندازه حشرات طراحی کرده‌اند که هنگام پرواز از خود نور متصاعد می‌کنند و در نتیجه ردیابی حرکت و ارتباطات آن‌ها امکانپذیر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفترچه سوالات کنکور سراسری 1401 در چهار گروه آزمایشی پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران علوم پایه در موسسه فناوری لوزان سوئیس می‌گویند که به راه‌حلی مطلوب برای تولید پلاستیک سازگار با محیط زیست با استفاده از ضایعات کشاورزی دست یافته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 5 دفتر بسیج دانشجویی به روسای قوای مقننه و مجریه در خصوص بیراهه‌ای به نام وزارت بازرگانی واکنش نشان دادند. حجت الاسلام رئیسی، رئیس محترم جمهور آقای قالیباف، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم دانشجویان بسیجی با رصد تحولات اخیر صحنه سیاسی کشور بر خود لازم دانستند که تحلیل و موضع خود را نسبت به مضوعی داغ در این روز‌های کشور بیان کرده و لازم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شناخت هرچه بیشتر مغز می‌تواند به درک ما از ارتباط میان بخش‌های مختلف آن و در نتیجه تعیین علل بروز رفتارهای گوناگون کمک کند. دانشمندان الگوریتمی جدید را طراحی کرده‌اند که گامی بلند در جهت این شناخت محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر

دانشگاه آزاد اعلام کرد انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی فردا (شنبه 11 تیرماه) پایان می یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: یکی از دانشجویان دانشکده کوثر گنبد که مادر یک نوزاد چندماهه است، در جلسه آزمون خیلی نگران فرزندش بود، به شکلی که دوری از فرزندش، باعث استرس و عدم تمرکزش شده بود و نمی‌توانست به سوالات پاسخ دهد.

خبرگزاری مهر

دفترچه سوالات کنکور سراسری 1401 در چهار گروه آزمایشی بعد از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - چهار طرح شبکه ارتباطی مخابراتی عصر پنجشنبه با حضور مدیرکل ارتباطات، فناوری و اطلاعات گیلان در شهرستان سیاهکل واقع در شرق استان گیلان به بهره برداری رسید.

خبرگزاری مهر

دروس و سرفصل‌های برنامه درسی کارشناسی ارشد پیوسته رشته معارف اسلامی و روابط بین الملل به تصویب نهایی اعضای شورای تحول وارتقای علوم انسانی رسید.