یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با بیان اینکه اشراف کاملی بر فعالیت‌های افراد و گروه‌های مدعی تقلب وجود دارد بار دیگر از داوطلبان و والدین آن‌ها خواست برای جلوگیری از تبعات سنگین و مشکلات بعدی هر چه سریعتر از گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب خارج شوند. به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر محمدحسین حاجیلو با تشکر از همکاری نزدیک عوامل انتظامی، امنیتی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پژوهشگاه‌ها نباید با جذب زیاد دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری کار دانشگاه‌ها را انجام دهند، امسال ظرفیت جذب پسادکتری افزایش می‌یابد که این اقدام به تسهیل انجام تحقیقات در پژوهشگاه‌ها کمک می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس شورای حفاظت آزمون سراسری با تاکید بر این که اشراف کاملی بر فعالیت‌های افراد و گروه‌های مدعی تقلب در کنکور1401 وجود دارد بار دیگر از داوطلبان و والدین آنها خواست برای جلوگیری از تبعات سنگین و مشکلات بعدی هر چه سریع‌تر از گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب خارج شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اعلام کرد: دانشجویان قبل از دفاع از پایان‌نامه و رساله می‌توانند دستاوردهای خود را به سمت فناوری سوق دهند و در قالب هسته‌های نوآور از حمایت‌های پارک بهره‌مند شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حاجیلو با تشکر از همکاری نزدیک عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی گفت: در روز‌های اخیر تعدادی از افراد و گروه‌هایی که ادعای کذبی در خصوص فروش سؤالات کنکور داشته و از این طریق اقدام به کلاه‌برداری از داوطلبان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند. وی گفت: در این خصوص لازم است داوطلبان هوشیار باشند که ادعا‌هایی که درباره فروش سؤالات کنکور مطرح می‌شود،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از محققان باستان‌شناسی دانشگاه تهران موفق به کشف مجموعه ارزشمندی از گچبری‌های دوره ساسانی مزین به نقوش هندسی، گیاهی و انسانی شدند که زمانی فضاهای معماری مجموعه مذهبی مهمی از دوره ساسانی را می‌آراسته است.

وب‌گاه عصر ایران

تعداد ثبت نام کنندگان کنکور سراسری 1401 در سطح کشور یک میلیون و 489 هزار و 220 نفر است که 61 درصد زن و 39 درصد مرد هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری از دستگیری چند گروه خرید و فروش تجهیزات الکترونیکی با هدف اغفال داوطلبان کنکور خبر داد و گفت: این گروهها پس از شناسایی نهادهای امنیتی بازداشت شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توزیع نامتوازن استعدادها و توجه فراوان به علوم تجربی موحب تغییر اقلیم در فضای آموزش عالی است که این مساله باید مدیریت شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان صبح امروز چهارشنبه هشتم تیرماه در ادامه سفر خود به استان یزد در جمع خبرنگاران این استان حاضر شد و با اشاره به هزینه‌های بالای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای به خاطر نوع آموزش‌های مهارتی در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، بر ضرورت تجهیز و به‌روزرسانی مستمر این فضا‌های آموزشی و مهارتی تأکید کرد و گفت: نیاز است اعتباری برای کارگاه‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در دیدار معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با رئیس سازمان سمت به بررسی سازوکار اجرایی تفاهم نامه همکاری علمی بسیج اساتید و سازمان سمت پرداخته شد. وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با حجت الاسلام داود مهدوی زادگان رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی...