دوشنبه 18 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در بسیاری از موارد، ایجاد آموزشکده‌های فنی به بهترین وجه نیاز استان‌ها را پاسخ می‌دهد و نیازی به دانشگاه بزرگ نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین جلسه ستاد ویژه رفع موانع، تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان به ریاست معاون اول رییس جمهوری و با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری برگزار شد. محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری در این جلسه که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همچنین مسئولان دستگاه‌های مربوطه حضور داشتند، با اشاره به نام‌گذاری سال 1401 به عنوان «تولید؛ دانش بنیان،...

خبرگزاری مهر

تبریز - وزیر علوم با بیان اینکه توسعه مراکز آموزش عالی باید قانونی انجام گیرد، گفت: در بسیاری از موارد، ایجاد آموزشکده‌های فنی به بهترین وجه نیاز استان‌ها را پاسخ می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح "تولید بیوراکتورها با فیبرهای انعطاف پذیرFlexible Fiber Biofilm Reactor-FFBR " و "تولید محصولات غنی شده با ویتامین د3 و امگا3 " در رویداد ملی عصر امید رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: بر اساس آمار مراجعه به مراکز مشاوره دانشگاه‌ها در سال‌های گذشته، اطلس خدمات مورد نیاز مشاوره دانشجویی در کشور تهیه می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی گفت: پژوهش به اندازه کافی هست، فقط زبان مشترکی با مدیران اجرایی ندارد، لذا از این پس پژوهش‌های دانشگاهی با زبان مدیران اجرایی مطرح می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این وزارتخانه 22 چالش آموزش عالی را شناسایی و موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی را مأمور حل این چالش ها کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نامگذاری سال 1401 با عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرینی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای کشور است که تنها متعلق به امسال نیست بلکه مسیری است که باید آن را در سال های آتی ادامه دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان به تازگی با استفاده از لایه‌های نانومقیاس کربنی، بخاری ساختند که با ولتاژ بسیار کم قادر به تولید دماهای بالا است.

خبرگزاری مهر

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید در زمینه فناوری ها نو سرمایه گذاری و متناسب با اکوسیستم محلی و ناحیه‌ای حرکت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت فناور ایرانی موفق به تولید و صادرات چسب کاشی و سرامیک حاوی نانوذرات سیلیس به کشورهای عراق، آذربایجان و قطر شد.