چهارشنبه 6 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز مؤسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حذف ارز 4200 تومانی با وجود سختی هایی که در کشور تا اجرای کامل آن ایجاد می شود، اتفاق مثبتی است که امسال رخ داده و به توسعه شرکت های دانش بنیان کمک می کند.

خبرگزاری مهر

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 در روزهای 5 و 6 خردادماه 1401 برگزار می شود و داوطلبان تا 4 خرداد می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: دانشگاه صنعتی این استان رتبه دوم اشتغال فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و رتبه نهم مقطع کارشناسی ارشد کشور را در سال 1400 به دست آورده‌است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تلاش ما بر این است تا تمامی خوابگاه‌ها با پیوست فرهنگی تعریف و ساخته شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متخصصان سازمان فضایی «ناسا» اعلام کردند که شکل‌وشمایل شبیه به «در» کشف شده در کره مریخ 30 سانتی‌متر ارتفاع و 40 سانتی‌متر پهنا دارد و از آنجایی که انسان‌ها برای ورود به صخره از طریق این «در» مشکل پیدا می‌کنند، نام آن را «در سگ‌رو» (dog door) گذاشته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه‌ای ترور شهید صیاد خدایی به دست ایادی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: مِنَ النَاسِ مَن یَشرِی نَفسَهُ ابتِغَاء مَرضَاتِ اللهِ وَاللهُ رَؤُوف بِالعِبَاد» (بقره /207) «از میان مردم افرادی هستند که جان خویش را با خداوند معامله می‌کند به خاطر به دست آوردن رضایت او، و خداست که نسبت به بندگانش...

خبرگزاری مهر

قم - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه‌های توسعه‌ای پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در راستای تعمیق و تقویت ارتباط این دو نهاد حمایت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه فنی و حرفه‌ای با همکاری دانشگاه فرهنگیان تربیت 40 هزار دبیر فنی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش را براساس تفاهم‌نامه‌ای عهده‌دار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با انتشار مجلات و طرح‌های پژوهشی مشترک و تالیف کتاب‌های درسی گروهی حلقه‌های اتصال بین این دو نهاد علمی و آموزشی به یکدیگر نزدیک‌تر کند.

خبرگزاری مهر

رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از راه اندازی شبکه متخصصین آموزش عالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از راه‌اندازی شبکه متخصصان آموزش عالی "شماع" و پیشنهاد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر گروهی شدن پایان‌نامه‌های دانشجویی خبر داد.