جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: همه ما مدیون تلاشها و زحمات معلمان هستیم و تمامی پیشرفتها و دستاوردهای کشور آثار خدمات و زحمات معلمین است.

خبرگزاری میزان

معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، از وزیر آموزش و پرورش خواست گزارشی جامع و دقیق از آمار بازماندگان از تحصیل تدوین شود و آیین نامه‌های مرتبط با انسداد بی سوادی هر چه سریع‌تر نهایی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وارد مرحله اجرا شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور هر نوع هزینه در آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری عنوان کرد از وزیر خواست گزارش جامع و دقیقی از آمار بازماندگان از تحصیل تدوین شود و آیین‌نامه‌های مرتبط با انسداد بی‌سوادی هر چه سریع تر نهایی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وارد مرحله اجرا شود

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور از وزیر آموزش و پرورش خواست آیین‌نامه‌های مرتبط با انسداد بی‌سوادی هرچه سریع‌تر نهایی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وارد مرحله اجرا شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال گذشته 50 هزار معلم و امسال 72 هزار معلم از آزمون‌های استخدامی جذب خواهند شد و بر این اساس، معادل 20 درصد کل معلمان کشور در دوره دولت سیزدهم مشغول به فعالیت می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور خبر داد که در پایان سال 1402 تعداد 149151 نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند که به نسبت سال 1401 حدود 57 درصد کاهش پیدا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایری کشور گفت: با تلاش‌های انجام شده برای تامین نیروی معلم مورد نیاز مدارس عشایری، سهمیه پذیرش معلمان عشایری در دانشگاه فرهنگیان به 2 هزار نفر رسید. مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایری کشور گفت: با تلاش‌های انجام شده برای تامین نیروی معلم مورد نیاز مدارس عشایری، سهمیه پذیرش معلمان عشایری در دانشگاه فرهنگیان به 2 هزار نفر رسید. به گزارش عرشه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تاثیر تنش‌های سیاسی بین کشورها بر هر اقتصادی دو تاثیر آنی و درازمدت دارد. بررسی خسارت طولانی‌مدت اقتصادی ناشی از تنش بین ایران و اسرائیل چندان ساده نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: تا پایان سال 1402 تعداد 149151 نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج بوده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالرضا رحمانی فضلی، تاکید می کند: اگر در کشور بستر و فضای باثبات در حوزه اقتصادی، سیاست داخلی، سیاست خارجی و مشارکت مردم نداشته باشید، نمی‌توانید کاری انجام دهید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حمایت و همبستگی با دانشجویان آمریکایی حمایت کننده از مردم غزه، بعد از اروپا به آسیا و حال به دانشگاه‌های ایران رسیده است. در این بین دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تهران با برپایی چادر و تحصن چند روزه در صحن دانشگاه، حمایت خود را از دانشجویان بازداشتی در آمریکا و همچنین حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید ایالات متحده آمریکا حمایت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: به نام خداوند بخشنده‌ی مهربان آن‌ها می‌خواهند نورِ خدا را با دهان خود خاموش کنند؛ ولی خدا جز این نمی‌خواهد که نور خود را کامل کند، هر چندکافران ناخشنود باشند. جهان پس از واقعه هفتم اکتبر 2023،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عباسی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در دیدار معلمان نمونه کشور با ریاست جمهوری به مناسبت هفته معلم، بیانیه این دانشجویان را قرائت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم. عرض خوشامد خدمت ریاست محترم جمهور آیت الله رئیسی و تبریک سالروز گرامیداشت مقام معلم به همکاران محترم به نمایندگی از بسیجیان دانشجو معلم دانشگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است: این نیروها هم باید پس از آزمون کتبی مورد ارزیابی تکمیلی قرار گیرند و در صورت احراز شایستگی جذب شوند. معلمان خرید خدمات که سال‌ها برای آموزش و پرورش کار کرده‌اند هنوز وضعیت استخدامی آنان روشن نیست و از وضعیت حقوقی مناسبی برخوردار نیستند. به گزارش عرشه آنلاین، مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش...

وب‌گاه عصر ایران

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معظم له در جایی می فرمایند کار معلم از انرژی هسته‌ای خیلی مهم تر است ادامه داد: در انرژی هسته‌ای ما از سنگ به آن انرژی می‌رسیم اما کار معلم گوهری به نام انسان و ساختن آن گوهر است.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در 2.5 سالی که از عمر دولت گذشته، قریب به 7000 مدرسه تکمیل، تجهیز و یا ساخته‌ایم گفت: متوسط روزی هشت مدرسه ساخته شده و ایران کارگاه مدرسه سازی شده است؛ پیامش این است که آینده را داریم می‌سازیم. اما شاداب سازی کلاس‌های درس، مدرسه‌ها و تجهیز هنرستانها دغدغه پیوسته ماست.