شنبه 1 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنر جدیدی در سردر دانشگاه شریف نصب شده و توجه‌ها را به خود جلب کرده است. بنر جدیدی در سردر دانشگاه شریف نصب شده و توجه‌ها را به خود جلب کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در این بنر آیه 17 سوره انفال نوشته شده است: وَ ما رَمَیتَ اِذ رَمَیتَ وَ لکِنَ اللهَ رَمی

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: با هرنوع تخلفی با شدت برخورد می‌شود و از دادستان خواسته شده است که شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به جرائم تدارک ببینند و مقدمات لازم فراهم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصد‌هایی که انجام گرفته است، حدود 20 نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری 1403 در فضای مجازی بازداشت شدند.

خبرگزاری تسنیم

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود 20 نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری 1403 در فضای مجازی بازداشت شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از مدیران و فعالان دولتی و غیردولتی در بخش‌های مختلف اقتصادی در پیام های جداگانه درگذشت «پرویز داوودی» استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی و معاون اول رئیس جمهوری دولت نهم را به خانواده آن مرحوم و جامعه علمی کشور تسلیت گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم. وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحد‌های پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصد‌هایی صورت...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود 20 نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری 1403 در فضای مجازی بازداشت شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی خبر تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران و خانواده دانش آموزان همراه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی سه دستگاه وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد بیانیه‌ای در خصوص عملیات وعده صادق منتشر کردند. این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یَا أَیُهَا الَذِینَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَذِینَ یَلُونَکُم مِنَ الکُفَارِ وَلیَجِدُوا فِیکُم غِلظَهً وَاعلَمُوا أَنَ اللَهَ مَعَ المُتَقِینَ‌ای اهل ایمان، با کافران...

وب‌گاه الف

مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی ماده 28 آموزگاری با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و با اتکا به جدیدترین یافته های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پرورش طراحی شده است.

خبرگزاری دانشجو

حسین جهانگیری، دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه شهید بهشتی درخصوص عملیات وعده صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: شاید این جمله را در این ایام بار‌ها دیده باشید «این روز‌ها و لحظات را باید در تاریخ ثبت کرد» آری به واقع آنقدر این اتفاق شیرین و بزرگ و مافوق تصور بود که باید آن را، لحظه به لحظه و تصویر به تصویرش را در تاریخ ثبت کرد، اما من میخواهم این را بگویم...

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: منتظر اعلام از سوی سازمان سنجش هستیم. آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال 1403 در تاریخ 18 اسفند1402 برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت نام متقاضیان نوبت دوم کنکور را عیدی این سازمان به داوطلبان عنوان کرد و گفت: این مهلت ساعت 24 امشب پایان می یابد.