پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مهر، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در سال 1402 توافق‌نامه‌ها و تفاهم نامه‌های متعددی را با هدف توسعه و تحقق اقتصاد دانش بنیان در کشور، بومی سازی تجهیزات راهبردی صنایع، افزایش ظرفیت فناورانه و توسعه‌ای برای حل مسائل و چالش‌های تولید و خدمات در حوزه‌های مختلف، حمایت از تولید فناوران ایرانی و پاسخ به نیاز‌های استراتژیک صنایع مهم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان بازرسی نسبت به پذیرش دانشجوی پزشکی خارج از ضوابط کنکور سراسری در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کشور هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به پذیرش دانشجوی پزشکی خارج از ضوابط کنکور سراسری در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کشور...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل بهار، هوا گرم‌تر می شود و رطوبت هوا افزایش پیدا می‌کند بهتر است غذاهایی که ساده و اجزا و ترکیبات کمتری دارند مصرف شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت‌نام وام‌های دانشجویی از اسفندماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه آموزش و پرورش درگیر کارهای شکلی و روزمره است، گفت: عدم پرداخت حق‌التدریس یعنی باز هم کمبود معلم در سال آینده خواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم مقام سازمان تبلیغات گفت: استفاده از روش‌های قهری در برخورد با بدحجابی باعث شده تا برخی از افراد نسبت به حجاب و حکومت جمهوری اسلامی ایران دیدگاه منفی پیدا کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش طی حکمی «مصطفی عطاران» را به عنوان «مشاور وزیر در امور پیگیری‌های ویژه» منصوب کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر آموزش و پرورش طی حکمی «مصطفی عطاران» را به عنوان «مشاور وزیر در امور پیگیری‌های ویژه» منصوب کرد. متن حکم رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

وب‌گاه 55 آنلاین

دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 و نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیر ماه 1403 برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سال 1403 از هفتم فروردین ماه آغاز می‌شود. ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سال 1403 از فردا هفتم فروردین ماه آغاز می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان سنجش اعلام کرد نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در تیرماه 1403 برگزار می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان مهر 1402 وزارت آموزش و پرورش از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت خود گلایه دارند. بازنشستگان مهر 1402 وزارت آموزش و پرورش از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت خود گلایه دارند. به گزارش عرشه آنلاین، شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان مهر 1402 وزارت آموزش و پرورش گلایه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات مالیات بر حقوق در سال 1403 اعلام شد. جزئیات مالیات بر حقوق در سال 1403 اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ حقوق کارمندان دولت سال آینده حداکثر 65 میلیون است. بر اساس قانون بودجه سال 1403 سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران 12 میلیون تومان در ماه تعیین شده است و از 12 تا 16.5 میلیون تومان مالیات 10 درصدی اخذ می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین حکم رتبه‌بندی فرهنگیان ماده 28 ورودی 1402 صادر شد. به گزارش عرشه آنلاین، خبر فرهنگیان نوشت: اولین حکم رتبه‌بندی فرهنگیان ماده 28 ورودی 1402 صادر شد. براساس این خبر؛ اولین حکم رتبه‌بندی معلمان ماده 28 ورودی 1402، که از مهر ماه 1402 به خانواده بزرگ آموزش و پرورش پیوسته‌اند، در تاریخ 5 فروردین 1403 صادر گردید.

وب‌گاه عصر ایران

دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 و نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیر ماه 1403 برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر علیرضا عباسیان با بیان این‌که فصل بهار گرم و تر است، اظهارکرد: رعایت برخی نکات در فصل بهار برای همه مردم با هر مزاجی خوب است؛ از جمله این که در این فصل مصرف برخی غذاها مثل شیرینی‌ها، گوشت‌ها، غذاهای حاوی ادویه‌جات نظیر غذاهای تند باید کاهش یابد یک عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با توجه به اینکه در این فصل هوا گرم‌تر می شود و رطوبت هوا افزایش پیدا می کند، بهتر است غذاهایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشجو معلمان نیز که تحصیل آن‌ها پایان یافته باشد، مدارکشان تکمیل و توسط دانشگاه تایید شده باشد، در صورت بارگذاری مدرک، مشمول رتبه بندی می‌شوند. به گزارش عرشه آنلاین، سال 1402 برای وزارت آموزش و پرورش با تمام حواشی که داشت از برکناری وزیر تا داستان دنباله‌دار «رتبه‌بندی‌» و معوقات و «حق‌التدریس‌» های پرداخت نشده‌اش تا «کنکور» و شکست طلسم توزیع «شیر» در مدارس و در نهایت با «استخدام‌»...