جمعه 7 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از لحظه انتقال دانش آموزان کنکوری روستای های مرزی زیرکوه توسط خودروی کراز ارتش منتشر شد. عکسی از لحظه انتقال دانش آموزان کنکوری روستای های مرزی زیرکوه توسط خودروی کراز ارتش منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، گفتنی است تلاشهایی که برای رساندن کنکوری های روستای نوده به جلسه کنکور صورت گرفت بی نتیجه ماند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار مهر، زهره سادات لاجوردی، در رویداد دختر ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران است، افزود: در سال 1401 دیدیم که 38 هزار دروغ تنها در زمینه اعتراضات و اغتشاشات مهسا امینی ایجاد شد. تمام مستندات این دروغ‌ها موجود است، اما متأسفانه گاهی تا دروغ این رسانه‌ها اثبات شود؛ آثار و لطمات زیادی را برای جمهوری اسلامی به وجود آورد. دشمن برای ما خواب‌ها دیده است نماینده مجلس...

وب‌گاه مشرق نیوز

سلمی نمین در مراسم رونمایی گفت: بدون آزادسازی اسناد انتظاری از پژوهشگر نمی‌رود تا کار دقیق انجام دهد. مراکز اسناد ثروت ملت است، اما عده‌ای به دلیل بخل‌ورزی آن را ثروت خودشان می‌پندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 1403 تا شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت ورودی های سال تحصیلی 2025-2024 و تحصیل با هزینه شخصی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خواستار تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر در قالب‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان سنجش گفت: برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزارها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

پورعباس رییس سازمان سنجش تاکید کرد: برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزارها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش استان فارس یک اطلاعیه مهم برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری منتشر کرد. آموزش و پرورش استان فارس یک اطلاعیه مهم برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال 1403 پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال 1403 در فارس صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام طبرسی متخصص بیماری‌های عفونی در آستانه 25 آوریل مصادف با ششم اردیبهشت روز جهانی مالاریا، از مالاریا به عنوان یک بیماری انگلی شایع در جهان نام برد که حذف آن یکی از اهداف سازمان جهانی بهداشت است. این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به وضعیت شیوع مالاریا در ایران، گفت: این بیماری در سال‌های دور شیوع گسترده‌ای در کشور داشت، اما با...

وب‌گاه فرارو

عبدالرسول پورعباس شب گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی به تشریح تمهیدات سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری کنکور اشاره کرد و گفت: در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، دیگر این موضوع ضرورتی ندارد. در آن سال که اینترنت قطع شد، امکانات فعلی مقابله با تقلب‌ها در اختیار ما نبود؛ اما اکنون با دستگاه‌های تقلب یاب و آشکارساز حفاظت برقرار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیأت رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد. نماینده مردم شاهین‌شهر در...

وب‌گاه الف

محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به دانش فنی ساخت موتورهای 6 سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافتند و طی مراسمی با حضور معاون علمی ریاست‌جمهوری از آن رونمایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

گزارش کمیسیون تلفیق درباره جداول لایحه بودجه 1403 در دستورکار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.