پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری تسنیم

سازمان اداری و استخدامی در راستای بهینه‌سازی حجم و ساختار دولت اعلام کرد که اندازه دولت طی سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است، همچنین اهداف تعیین شده در جهت بهبود کاربری و توسعه سامانه‌ها نظیر سامانه ثبت حقوق و مزایا و پاکنا تا 65 درصد تحقق یافته است.

خبرگزاری دانشجو

13 انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای از حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور درخواست کردند تا با توجه به صدور قرار منع تعقیب برای کارشناس منتقد برنامه جهان آرا، معاونین زنان و امور خانواده رئیس جمهور در دولت‌های اصلاحات و تدبیر و امید را به واسطخ عملکردشان پای میز محاکمه بکشاند. متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای محمد جعفر منتظری دادستان محترم کل کشور سلام علیکم همانطور...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به به حضور بنیاد در برنامه‌های فرهنگی و فضاهای مجازی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار، گفت: در این راستا تاکنون بیش از یک هزار و 400 مورد از خاطرات شفاهی والدین معظم شهدا ثبت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

موزه هنرهای معاصر تهران درباره مشاهده حشرات در عکسی از مجموعه برند و هیلا بکر بیانیه ای منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تمام واکسن‌های مورد استفاده مقابله با ویروس کرونا، براساس تحقیقات 16 ماهه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و هفت دانشگاه دیگر کشور، ایمن و موثر هستند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری درباره لزوم جلوگیری از حذف بسته‌های بلندمدت اینترنت همراه از سوی اپراتورها را قرائت کرد.

خبرگزاری مهر

تمامی داوطلبان مجاز کنکور 1401 که در مهلت مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند می توانند فرم انتخاب رشته خود را مشاهده و پرینت کنند.

خبرگزاری مهر

کارت شرکت در آزمون عملی و طراحی رشته های نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری در کنکور 1401 از چهارشنبه 26 مرداد منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران به مسئله قطع درختان در پایتخت واکنش نشان داد و گفت: هر کسی که به درختان صدمه بزند حتما با او برخورد قانونی خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدرسه تابستانه رستا ویژه‌ی دانش‌آموزان ورودی پایه دهم تا دوازدهم کل کشور، به شکل دو کارسوق مجزای مجازی و حضوری برگزار می‌شود. رویداد مجازی از 2 تا 4 شهریور در بستر پلتفرم تعاملی و رویداد حضوری از 8 تا 10 شهریور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. کارگاههای علمی ارائه شده در مدرسه تابستانه شامل مباحثی در حوزه‌های ریاضی، علوم کامپیوتر و فیزیک...

خبرگزاری مهر

در این فیلم، جزئیات آغاز به کار سامانه رتبه‌بندی معلمان از زبان ستاری فرد، سخنگوی سازمان آموزش و پرورش را مشاهده می‌نمایید

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناظر ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش درباره هزینه ثبت‌نام مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار «سامانه رتبه‌بندی» از امروز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: بیش از 582 هزار نفر داوطلب آزمون سراسری سال 1401 انتخاب رشته کردند.