پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه فرارو

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در مراسمی ضمن آرزوی سلامتی برای تمام کسانی که موازین شرعی را به طور کامل رعایت می‌کنند، برای مردان آرزوی غیرت ابوالفضلی و حجاب فاطمی کرد.

خبرگزاری تسنیم

لغت‌نامه هر کتابی نیست که بشود آن را تولید کرد. آنچه در دوره‌های پیشین موجب آزار بزرگانی همچون شادروان محمد معین و شادروان سید محمد دبیرسیاقی بود، نگاه‌هایی از همین دست بود: نگاه‌های آماری و غیرکارشناسی.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران امروز در آئین معارفه رئیس جدید مؤسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی، گفت: مؤسسه دهخدا یک مؤسسه ملی است که در گستره بین‌المللی فعالیت می‌کند. کمتر نهاد‌هایی را حتی در کشور داریم که از چنین جایگاهی برخوردار باشند. مؤسسه لغت‌نامه دهخدا دو مأموریت اصلی در حوزه لغت‌نامه فارسی و آموزش و ترویج زبان...

خبرگزاری مهر

رئیس جدید مؤسسه لغتنامه دهخدا گفت: نگارش لغت‌نامه منسوب به دهخدا به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و با نظارت و حضور استادان انوری، شایسته، نجفی و سایر فرهیختگان ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) 2.5 روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد 9 برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای...

خبرگزاری دانشجو

دکتر حمید طریفی حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور درمورد نوبت دهی سنجش سلامت به یک میلیون کلاس اولی اظهارکرد: پیش بینی ما از خردادماه که کار سنجش را آغاز کردیم این بود که 1 میلیون و 464 هزار و 300 نفر نوآموز بدو ورود به دبستان را داشته باشیم. وی با اشاره به وجود 1200 پایگاه اولیه سنجش، 800 پایگاه تخصصی و 427 پایگاه سیار مخصوص مناطق عشایری و صعب العبور افزود:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ 205 میلیارد و 241 میلیون ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم خرداد تا اول تیر 1401 به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.

خبرگزاری مهر

تقویم آزمون ترم تابستانی 1401 دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای دانشجویانی که ترم تابستانی خود را به صورت مجازی گذرانده اند، منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیاح در پاسخ به اینکه در صورت بروز مشکل، کدام بخش وزارتخانه پاسخگو است و فرهنگیان باید با چه شماره‌ای تماس بگیرند؟ گفت: تمام مناطق آموزش و پرورش موظف شده‌اند میزکار رتبه بندی داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

وی همچنین به اهمیت دیپلماسی فرهنگی نیز اشاره و تصریح کرد: دیپلماسی فرهنگی و دیپلماسی منطقه ای از رویکردهای مهم دولت سیزدهم است که باید اقدامات بیشتری در این بخش صورت گیرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از شروع به فعالیت سامانه رتبه بندی معلمان در روز چهارشنبه 26 مرداد خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی مجازی با مجوز صادره از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه ترم تابستانی سال 1401 را برای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار کرد. پس از برگزاری ترم، آزمون‌ها به صورت حضوری در مراکز آزمون دانشگاه‌های علوم پزشکی محل تحصیل دانشجو و یا دانشگاه‌های اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار خواهد شد. تقویم...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در مراسمی ضمن آرزوی سلامتی برای تمام کسانی که موازین شرعی را به طور کامل رعایت می‌کنند، برای مردان آرزوی غیرت و حجاب فاطمی کرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: کرونا باعث بستری شدن 66 بیمار کووید مثبت در مراکر درمانی 6 شهرستان زیرمجموعه این دانشگاه شد.

وب‌گاه الف

کارت شرکت در جلسه آزمون داوطلبان رشته‌های نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری 1401 که دارای آزمون عملی هستند، از امروز توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانا

حسن ملکی‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گفت: در شبانه‌روز گذشته 57 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و 51 نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.