پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 582 هزار داوطلب مجاز به انتخاب انتخاب رشته، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عضو هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ 205 میلیارد و 241 میلیون ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم خرداد تا اول تیر 1401 به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد. مهندس حمید باقرنژاد تصریح کرد: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی سهم تعهدات دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دیدار زمردی رئیس مؤسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی با استاد رسول شایسته در حالی صورت گرفت که طی دو روز گذشته اطلاعیه‌ای به نام «هیئت مؤلفان لغت‌نامه بزرگ فارسی» در برخی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده که در آن ادعایی مبنی بر توقف تألیف این لغت‌نامه تا اطلاع ثانوی مطرح شده است. زمردی در دیدار با استاد شایسته که به اتفاق اعضای...

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: برآورد ما این است که طرح سنجش سلامت و غربالگری نوآموزان تا اواسط شهریور امسال به صورت کامل و حدوداً صد درصدی انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر آموزش، پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: امروز شاهد فاصله معنی‌داری در استفاده از هوش مصنوعی و هوشمندسازی معادن با کشورهای پیشرو جهان هستیم که در جهت توسعه پایدار فعالیت های معدنی، این فاصله باید کاهش یابد.

خبرگزاری مهر

دفترچه انتخاب رشته کنکور 1401 امسال در بخش رشته های با پذیرش سوابق تحصیلی با یک تفاوت ویژه روبرو بود و آن هم درج کاردانی های علوم پزشکی در دفترچه های علوم انسانی و ریاضی بود.

خبرگزاری مهر

رئیس پژوهشگاه علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امضای تفاهم نامه برای راه اندازی پژوهشکده مشترک بین المللی در کربلا با هدف انتقال دانش نوین در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی خبر داد.

وب‌گاه منیبان

رئیس سازمان سنجش پیرامون بحث زود برگزار شدن آزمون ارشد سال آینده توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنکور ارشد سال 1402 در اسفند همان سال برگزار می شود، علت اصلی تعویق کنکور و برگزاری آن در اردیبهشت به دلیل ویروس کرونا بود.

وب‌گاه منیبان

وزیر آموزش و پرورش آمار معلمانی که مشمول قانون رتبه‌بندی فرهنگیان می شوند را اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه رادیویی گفت‌وگو همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، مهمانان خود را از این جامعه سرافراز انتخاب کرده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان سنجش گفت: کنکور ارشد سال 1402 در اسفند همان سال برگزار می‌شود، این موضوع باعث غافلگیری داوطلبان نشده فقط آزمون قرار است همانند قبل کرونا در زمان خودش برگزار شود، یعنی علت اصلی تعویق کنکور و برگزاری آن در اردیبهشت به دلیل ویروس کرونا بود.

خبرگزاری دانا

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار «سامانه رتبه‌بندی» از امروز خبر داد و جزئیات و نحوه بارگذاری مدارک لازم از سوی فرهنگیان را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

استاد دانشگاه پاسائو آلمان با مدیر همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دیدار کرد که در این دیدار موضوع برگزاری دوره مشترک میان دو دانشگاه بررسی شد.

خبرگزاری مهر

نشست نقد و بررسی دو کتاب درباره علیرضا خمسه و دیدار و گفت‌وگو با این‌بازیگر عصر امروز چهارشنبه 26 مرداد در مجموعه خانه فرهنگان فرشته برگزار می‌شود.