جمعه 28 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: در چهارمین حراج حضوری، 119 پارت کالا به ارزش بیش از 25 میلیارد تومان عرضه شد که بیش از 16 میلیارد تومان به فروش رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری، در سی و ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور با تاکید بر اهمیت حکمرانی مطلوب گفت: حکمرانی در کشور‌های غربی عمدتاً بر اساس نگاه مادی است؛ آنان همان چیزی را که تجربه می‌کنند؛ قبول دارند و نگاه آنان به حکمرانی مبتنی بر سودی است که به دست می‌آورند. وی با اشاره به حکمرانی مطلوب گفت حکمرانی در کشور‌های غربی عمدتاً بر اساس نگاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 در رشته‌های امتحانی با آزمون در صبح روز جمعه 4 شهریور در 75 شهرستان برگزار می‌شود. آزمون در رشته‌های امتحانی (101) تکنولوژی اتاق عمل، (103) بهداشت عمومی، (107) تکنولوژی پرتوشناسی، (110) علوم آزمایشگاهی، (111) مامایی و (114) فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی برگزار می‌شود. برای پذیرش دانشجو در 45 کدرشته...

خبرگزاری دانا

اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دو حوزه سایبری، فضای مجازی و همچنین نوآوری علمی و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیمه بعد از استخدام قرار دارد، یعنی فرد ابتدا در موسسه قراردادی، پیمانی یا رسمی می شود و بعد هم این‌که به دو صندوق نمی‌تواند بیمه پرداخت کند

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرایی سازی سند تحول بنیادین محور تمام برنامه ها و اقدامات آموزش و پرورش است که در این راستا قرارگاه ویژه ای برای تعیین اولویت ها فعال کرده ایم، همچنین مردمی سازی آموزش و پرورش و ارتقای عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی از اولویت های دولت مردمی ایران قوی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد سی‌وششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور در اولین روز اجلاس اظهار کرد: مقدمات برگزاری این رویداد از تاریخ 28 تیرماه 1401 با دستور وزیر آموزش و پرورش و با اخذ مجوز از ستاد کرونا آغاز شد. وی با بیان اینکه امروز بعد از 6 سال عدم برگزاری حضوری اجلاس مدیران آموزش...

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: در ابتدای دولت پولی نبود اما آقای رئیس جمهور لایحه‌رتبه بندی را پس نگرفتند و برای آن اعتبار پایدار گذاشتند.

خبرگزاری مهر

آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1401 در 5 کدرشته با آزمون جمعه 4 شهریور برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در راستای طرح رتبه‌بندی معلمان، نه تنها به وعده رئیس جمهور عمل شد، بلکه پنج هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح با کمک مجلس به 38 هزار میلیارد تومان برای یک سال و نیم تبدیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس‌جمهور با بیان اینکه لایحه رتبه‌بندی معلمان تنها بحث مالی و هزینه‌ای نیست گفت: اساس لایحه شان و منزلت معلم است.

وب‌گاه الف

کارشناسان و فعالان حوزه کار معتقدند که فرهنگ کار و تلاش پیش نیاز توسعه همه جانبه و رشد اقتصادی است که باید از خانواده‌ها آغاز شود و از طریق آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در سطح جامعه نهادینه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی انتصاب دکتر عبدالرضا سیف، استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران جمع کثیری از دانشگاهیان نسبت به سو استفاده ار نام این استاد دانشگاه واکنش نشان دادند.

خبرگزاری مهر

اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دو حوزه سایبری، فضای مجازی و همچنین نوآوری علمی و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر علوم تحقیقات و فناوری پس از تأیید احکام ریاست دانشگاه‌های کشور، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، احکام ریاست 20 دانشگاه کشور را به مدت 4 سال صادر کرد.

خبرگزاری مهر

جزئیات پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 اعلام شد.