جمعه 28 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانا

وزیر آموزش و پرورش گفت: در ابتدای دولت پولی نبود اما آقای رئیس جمهور لایحه‌رتبه بندی را پس نگرفتند و برای آن اعتبار پایدار گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی گفت: رویکرد مدارس غیر دولتی به گونه‌ای است که دانش آموزان با شهریه های پایین هم بتوانند تحصیل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

یوسف نوری: حدود بیش از 60 درصد این افرادی که جذب آموزش و پرورش شدند در رشته‌های فارغ التحصیل شدند که با موضوعاتی که تدریس می‌کنند همخوانی ندارد و جنسیت آنها بیشتر از بانوان هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دو حوزه سایبری، فضای مجازی و همچنین نوآوری علمی و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وب‌گاه گسترش

دکتر سید حسین سید آقا مرتضی - رئیس هیات موسس دانشگاه علمی کاربردی واحد 48 تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فرد مبتلا به علایم آبله میمون در بابل شناسایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

آزمون متقاضیان رشته‌های با آزمون کاردانی به کارشناسی 1401 روز جمعه صبح 4 شهریور در 75 شهر برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از شناسایی یک فرد مبتلا به آبله میمون در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در گام دوم انقلاب اسلامی با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، عصرجدیدی از تحول مبتنی برعلم و فناوری، استقلال و خودباوری در ایران آغاز شده است و ادامه تحقق پایدار این مسیر پرُافتخار وابسته به تلاش مؤثر نخبگان و فرهیختگان بصیر و آگاهی است که عمدتاً حاصل و ثمره تربیت نظام دانشگاهی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1401 جمعه 4 شهریور در 75 شهرستان برگزار می‌شود و فرصت مجدد ثبت نام و انتخاب رشته برای 30 رشته بدون آزمون از سه شنبه اول شهریور آغاز می‌شود. آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1400 برای 5 کدرشته امتحانی با آزمون...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ابتدای دولت پولی نبود اما آقای رئیس جمهور لایحه را پس نگرفتند و برای آن اعتبار پایدار گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: در چهارمین حراج حضوری، 119 پارت کالا به ارزش بیش از 25 میلیارد تومان عرضه شد که بیش از 16 میلیارد تومان به فروش رفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری، در سی و ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور با تاکید بر اهمیت حکمرانی مطلوب گفت: حکمرانی در کشور‌های غربی عمدتاً بر اساس نگاه مادی است؛ آنان همان چیزی را که تجربه می‌کنند؛ قبول دارند و نگاه آنان به حکمرانی مبتنی بر سودی است که به دست می‌آورند. وی با اشاره به حکمرانی مطلوب گفت حکمرانی در کشور‌های غربی عمدتاً بر اساس نگاه...