پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری تسنیم

‌میرحسن ارژنگ‌نژاد - هنرمند پیشکسوت مجسمه‌سازی - دقایقی قبل در سن 101 سالگی در پی ابتلا به کرونا درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون باید از مجری به متولی تبدیل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: میرحسن ارژنگ‌نژاد هنرمند پیشکسوت مجسمه‌سازی ظهر امروز 25 مردادماه در سن 101 سالگی در پی ابتلا به کرونا درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به طرح مهم رتبه‌بندی معلمان گفت: آیین نامه طرح رتبه‌بندی معلمان توسط دولت ابلاغ شده و از فردا با تشکیل هیات های ممیزی و کانون های ارزیابی در آموزش و پرورش استان کرمانشاه روند اجرایی آن آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه انجمن‌های انرژی ایران با بیان اینکه میانگین مصرف بنزین خودروهای ایرانی برای 100 کیلومتر 8.9 لیتر و برای خودروها در اروپا 4 لیتر است، گفت: به عنوان راهکار میان مدت می‌توان با ایجاد تنوع در سبد سوخت و استفاده از پالایشگاه های فراسرزمینی مدیریت مصرف انرژی را در کشور انجام داد.

خبرگزاری تسنیم

علی بهادری جهرمی گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت ظرف یک سال به همه استان‌های کشور سر زدند و این یک رکوردشکنی در تاریخ انقلاب است. او گفت دور جدید سفرها به شکل تقویت شده بازطراحی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مدیر جدید کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گفت: کودکان و نوجوان پایه‌های شکل گیری تمدن نوین اسلامی هستند و گام دوم انقلاب بر دوش آنهاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آزمون دکتری سال 1402 روز پنجشنبه یازدهم اسفند برگزار خواهد شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بنیاد برکت از برگزاری نخستین رویداد ملی مدارس آینده با محوریت نقش فناوری‌های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شبکه افق سیما، چند روز پیش بود که یکی از سران فتنه، یکی از همان‌هایی که تحت فتنه سال 88 تمام تلاش خود را کرد تا با همکاری عوامل خارجی مسیری ایجاد کند تا طی آن جمهوری اسلامی تحت فشار قرار گرفته و به خیال خودش باعث براندازی نظام و ولایت فقیه شود، برای برقراری ادامه حیات سیاسی خود نامه‌ای منتشر کرده و در آن به صورت غیر مستقیم به شهدای مدافع...

وب‌گاه الف

برنامه جهان آرا با موضوع بررسی نوشته هتاکانه میرحسین موسوی برابر دیدگان مخاطبین قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: رشته‌های هنری در هنرستان‌های وابسته به این نهاد در سال تحصیلی 1402-1401 توسعه می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل کارخانه مازندران گفت: از شهریور ماه هزار تن کاغذ چاپ و تحریر برای استفاده ناشران کشور در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر علی سلاجقه در هفتمین جلسه ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار که صبح امروز با موضوع ارایه نتایج و رونمایی از طرح ملی «تعیین نقش هریک از کاربری‌های کشور در گسیل گرد و غبار» برگزار شد، اجرای این طرح را یکی از اقدامات مهم ستاد توصیف و اظهار کرد: همان گونه که چالش گرد و غبار در طولانی مدت و در اثر شرایط طبیعی و انسانی به وجود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تکلیف استخدام و تبدیل وضعیت معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مشخص می‌شود.