جمعه 28 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی فرهنگیان به مرحله پرداخت رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی فرهنگیان به مرحله پرداخت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهران تیشه گران گفت: برای بار دوم میوه فروشی مسعود رستگار را تکذیب می‌کنم.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییرات برگزاری و قبولی کنکور، ماراتن یک ساله کنکور را سه ساله می‌کند و با این اقدام سود مافیا دوچندان خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فردی که گفته شد مشکوک به بیماری آبله میمونی است در شهرستان بابل شناسایی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهل و هفتمین نشست سراسری اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی یادبود شهید مصطفی مازح از 1 تا 4 شهریور در تهران برگزار می‌شود. دانشجویان دانشگاه تهران جهت ثبت‌نام می‌توانند به آی‌دی @ut_edalatkhahi_admin در تلگرام پیام دهند. گفتنی است؛ «مصطفی مازح» جوانی است که با فتوای تاریخی امام خمینی (ره) برای قتل سلمان رشدی، پیش‌قدم شد. اما در میانه راه به شهادت...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به تلاش برای بیمه کامل معلمان این مدارس گفت: به دنبال توسعه مدارس غیرانتفاعی عام‌المنفعه هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز وکلای قوه قضائیه به هیئت مدیره‌های استانی این مرکز در سراسر کشور مأموریت داد تا تا بیش از پیش به ارائه خدمات به افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بپردازند.

خبرگزاری مهر

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش باید شرکت‌ها آموزشی را به رسمیت بشناسد؛ البته باید بر آنها نظارت کند اما همین شرکت‌ها مشتریان خوبی در خارج از کشور دارند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: مشارکت خانواده‌ها در اداره مدارس نباید صرفاً به دریافت شهریه محدود شود.

وب‌گاه عصر ایران

آبله میمون با تب، سردرد، درد‌های عضلانی و خستگی شروع می‌شود. تفاوت اصلی بین علائم آبله و آبله میمون در این است که آبله میمون باعث تورم غدد لنفاوی (لنفادنوپاتی) می‌شود در حالی که آبله معمولی این علامت را ندارد.

خبرگزاری مهر

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: در چهارمین حراج حضوری، 119 پارت کالا به ارزش بیش از 25 میلیارد تومان عرضه شد که بیش از 16 میلیارد تومان به فروش رفت.