پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بستری بودن 26 بیمار بدحال کرونایی، گفت: در 24 ساعت منتهی به بیست و پنجم مردادماه جاری 5 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

جمعی از داوطبان کنکور امروز، در اعتراض به مصوبه کنکور 1402 مقابل سازمان سنجش آموزش کشور تجمع کردند. احمد توکلی نماینده اسبق مجلس هم در این تجمع حضور دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزتی، مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در جمع دانشجویان دختر شرکت کننده در دوره اسلام ناب که در اردوگاه سیدالشهدا (ع) آبعلی در حال برگزاری است، گفت: باید کوشش کنیم تا هویت زن ایرانی در دنیا فراگیر شود. هویت اسلامی این است که زنان در عین حفظ زنانگی خود باید در میدان ارزش‌های معنوی، مسائل اجتماعی_سیاسی و ایجاد...

خبرگزاری دانا

رئیس آموزش و پرورش شهرستان باشت از تلاش برای تکمیل پروژه‌های آموزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها 350 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری دانا

جعفر میعادفر گفت: بر اساس تفاهمی که با ستاد نیروهای مسلح داشتیم دو هواپیما پیش‌بینی شده تا اگر خدای نکرده نیاز به انتقال حجم انبوهی از بیماران در مراسم اربعین بود از ظرفیت 50 تا 100 تخت این هواپیماها استفاده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ظهر امروز 25 مرداد 1401 استاد میرحسن ارژنگ‌نژاد که از چندی پیش در پی ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری بود، در سن صد و یک سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میرحسن ارژنگ‌نژاد، پیشکسوت مجسمه‌سازی در کشورمان به علت ابتلا به کرونا در سن 101 سالگی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میر حسن ارژنگ‌نژاد هنرمند پیشکسوت مجسمه‌سازی دقایقی قبل در سن 101 سالگی در پی ابتلا به کرونا درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول جلیلی، رئیس دانشگاه شریف در نشست خبری که امروز برگزار شد، گفت: ناحیه نوآوری شریف یک منطقه 40 هکتاری است که توسط شهرداری به عنوان ناحیه نوآوری شریف شناخته شده است که با سایر پارک های علم و فناوری متفاوت است. وی افزود: این ناحیه در بخشی از شهر است و قرار است که مردم در آن زندگی کنند. جلیلی ادامه داد: اگر دانشگاه شریف در این ناحیه نباشد...

خبرگزاری مهر

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: احساس می‌کنم فعالیت کانون پرورش فکری در عرصه عمومی تعلیم و تربیت کشور کم فروغ و ضعیف شده است درحالی که کانون زمانی در عرصه کتب ممتاز حرف اول را می‌زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در تامین اقلام مورد نیاز اقشار مختلف تاخیر و تعلل جایز نیست و تامین کالاهای ضروری برای همه متقاضیان ضروری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم تبریز گفت: تامین اقلام جهیزیه برای همه متقاضیان با قیمت کارخانه و یا پایین تر از آن، کمک به حل مشکل عموم مردم به ویژه بازنشستگان فاقد مسکن ضرورت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میرحسن ارژنگ‌نژاد هنرمند پیشکسوت مجسمه‌سازی در سن 101 سالگی در پی ابتلا به کرونا درگذشت.