جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه 55 آنلاین

گزینه‌های زیادی برای انتخاب لباس در تابستان، پیش رو دارید که به شما کمک می‌کند تا بدنتان را از عرق دور نگه‌دارید و احساس خنکی و راحتی را تجربه کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارت‌های شرکت در کنکور سراسری همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 5 تیر 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سومین نشست از سلسله نشست‌های زن و خانواده توسط بسیج دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست فاطمه مقصودی، عضو هیات رییسه فراکسیون زنان مجلس و انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری از اقدامات و برنامه‌های خود حول محور زنان گفتند و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند. فاطمه مقصودی که صحبت‌های خود را با کلیت مقام زن و تبیین زن تراز انقلاب شروع کرده بود؛...

خبرگزاری مهر

کنگره استفاده از هوش مصنوعی در علوم پزشکی در سه بخش سمینارهای تخصصی ماهیانه، مدرسه تابستانه هوش مصنوعی و جشنواره علمی دانشجویی دیماه امسال تحت عنوان AIMS 2022 برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

رمان «ریشه ها» نوشته الکس هیلی به عنوان سومین کتاب مسابقات مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» توسط سازمان جهاد دانشگاهی تهران معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت‌های شرکت در کنکور سراسری سال 1401 همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 5 تیر تا روز سه‌شنبه 7 تیر برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون سراسری سال 1401 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نهاد دین به علت نزدیکی بیش از اندازه به قدرت که موجب خدشه در استقلال آن شده، فاقد اثربخشی لازم است. نهاد آموزش و پرورش نیز به شدت ضعیف و ناکارآمد و حتی ضد کارکردی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به طراحی آنتن کوچک و کم حجم، چندبانده و باز شکل‌پذیر تلفن همراه برای پوشش اکثر باندهای فرکانسی مخابرات بدون سیم نسل چهارم شدند.

وب‌گاه عصر ایران

آنها نان‌آوران کوچک خانه‌های‌شان هستند که بعد از درس دوباره راهی کوچه‌ها و خیابان‌ها می‌شوند تا کمک حال پدر و مادرشان باشند.

وب‌گاه الف

همه آمارهای موجود، حاکی از شروع موج جدیدی از همه گیری کرونا است که پیش از این نیز در مورد آن هشدار داده شده بود.

وب‌گاه گسترش

آیت‌الله دژکام گفت: رتبه‌بندی معلمان انجام شود تا فرهنگیان احساس کرامت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، افشین شاه قلی دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح «طراحی و پیادهسازی آنتن‌های بازشکلپذیر چندبانده مخابرات بدونسیم نسل چهارم با ساختار CRLH» گفت: طراحی آنتن کوچک و کم حجم تلفن همراه جهت پوشش اکثر باند‌های فرکانسی مخابرات بدون سیم نسل چهارم مخصوصا باند‌های فرکانسی پایین 700، 850 و 900 مگاهرتز را در این پروژه مورد هدف قرار دادیم. وی افزود:...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس این هفته به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که در آخرین روز نشست علنی هفته گذشته به بررسی اولویت‌دار آن رأی داده بودند، رسیدگی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محرومیت از گزینش علمی و ابطال و محرومیت از آزمون از یک تا 10 سال در انتظار داوطلبان متخلف کنکور سراسری 1401 است.