جمعه 7 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: پاسخ گویی به شبهات در مدارس نیازمند حضور کارشناسان خبره حوزوی است.

خبرگزاری دانا

سارا شاه آبادی گفت: خوشبختانه تاکنون بیماری وبا در استان کرمانشاه اپیدمی نشده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به خیز مجدد کرونا گفت: فعلا واریانت جدیدی در سطح گسترده در ایران و خوزستان شناسایی نشده است؛ در حال حاضر زیرواریانت‌های BA4 و BA5 در جهان پیدا شده و گسترش یافته‌اند بنابراین اگر موج جدیدی رخ دهد احتمالا با این زیرواریانت‌ها باشد.

خبرگزاری دانا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص زیرسویه جدید اومیکرون در کهگیلویه‌وبویراحمد در پیج مجازی خود توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه سالانه از هر 800 تا هزار نفر نوزاد متولد شده در کشور، یک نوزاد به شکاف لب و کام مبتلا می‌شود، گفت: انجام غربالگری در این زمینه در سیستم نظام سلامت بسیار ضروری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میبدی در پاسخ به این سوال که روش های تند و ضربتی در مسائلی مانند حجاب، برای اقناع نسل جواب می دهد یا خیر، بیان کرد: جواب خیلی بدی دارد و باعث دین گریزی و دین هراسی می دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج پژوهش محققان دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران نشان می‌دهد که تصور عمومی درباره آلودگی بالای آب شرب پایتخت به نیترات صحیح نبوده و آب تهران از کیفیت مناسبی برخوردار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهش‌های مجلس در اظهارنظر کارشناسی درباره «طرح اصلاح موادی ازقانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری»، پیشنهاداتی برای اصلاح این طرح ارائه کرده است. طرح اصلاح موادی از «قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری» با 6 ماده و در راستای رفع ایراد‌ها در تاریخ 2 بهمن 1400 اعلام وصول شده است. رقابت شدید برای ورود به آموزش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از اجزای مهم در زیست‌بوم فناوری، «ناحیه نوآوری» است که بر اساس تعریف ارائه‌شده در سایت IASP نواحی نوآوری مکان‌هایی هستند که برای جذب افراد کارآفرین، بااستعداد، مشاغل دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری‌ها طراحی شده‌اند که با توسعه و ترکیب مجموعه‌ای از دارایی‌های زیربنایی، نهادی، علمی، فناوری، آموزشی و اجتماعی آن‌ها به همراه ارائه خدمات باارزش افزوده،...

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سفارت عراق در ایران و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در چارچوب گسترش همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق و تمایل طرفین به تعمیم آن در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری، فرهنگی و دانشجویی، تفاهم‌نامه 2 جانبه امضا کردند.

خبرگزاری مهر

مستند «در جست و جوی حقیقت» در پاسداشت سید جعفر شهیدی استاد دانشگاه تهران و رئیس فقیدِ مؤسسه لغت‌نامه دهخدا فردا یکشنبه 19 تیر روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از انجمن رادیولوژی ایران، دکتر لیلا آقاقزوینی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص رادیولوژی با اشاره به دستاورد‌های رادیولوژیست‌های ایرانی در ارائه تحقیقات و مقالات به صورت بین‌المللی گفت: جامعه رادیولوژی ایران از دیرباز در امر تحقیقات نقش ویژه‌ای داشته که پیشرفت‌های بسیاری را درحیطه تشخیصی و درمانی در سطح ملی و بین‌المللی به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی امروز شنبه 18 تیر پایان می‌یابد. بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب...

خبرگزاری مهر

مرکز پژوهش های مجلس در پیشنهادی عنوان کرده است قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری اصلاح و تغییراتی در ماده مربوط به آزمون مجدد اعمال شود.

وب‌گاه عصر ایران

حذف دروس عمومی از کنکور موافقان و مخالفانی داشت. از نگاه استادان، نویسندگان، پژوهشگران و فعالان عرصه زبان و ادبیات فارسی این اقدام می‌تواند ضربه بر پیکره ادبیات فارسی در کشورمان وارد کند.

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: فقط 10 دانشگاه در کل کشور دارای خوابگاه متاهلی است، در صورت خوابگاه سازی توسط دانشگاه‌ها از آنها حمایت می‌شود.