پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه گسترش

افراد موضوع لایحه قانونی راجع به استفاده کارکنان کادر اداری وزارت آموزش‌وپرورش که برای خدمت معلمی استخدام شده‌اند، مشمول آیین‌نامه اجرای رتبه‌بندی معلمان هستند.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای آخر هفته و عید سعید قربان فیلم‌هایی درنظر گرفته که در کنارِ «طلا و مس»، «معراجی‌ها» و «ابراهیم خلیل‌الله» فیلم‌های جدیدی درنظر گرفته است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی دولت از امتیاز ویژه دولت برای فرهنگیانی که شامل رتبه بندی معلمان نمی‌شوند، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: طرح تعمیق و ثبیت یادگیری، جبران افت تحصیلی در کشور کلید خورد.

خبرگزاری تسنیم

ادامه بررسی طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در دستور کار هفته آینده کمیته حقوق جزا و جرم شناسی کمیسیون قضایی مجلس قرار دارد.

خبرگزاری مهر

گرگان - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان گفت: به منظور جبران آسیب های آموزشی دانش آموزان در ایام کرونا، طرح تعمیق و ثبیت یادگیری، جبران افت تحصیلی در کشور کلید خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اثر تیراندازی راکب موتور سوار به سرنشینان خودرو پژو در اراک یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بین‌المللی‌سازی را از مهمترین سیاست‌های این دانشگاه عنوان کرد و با بیان اینکه شیراز، ظرفیتی کم نظیر در پذیرش دانشجویان پزشکی خارجی دارد گفت: بیش از 250 دانشجوی خارجی در رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحصیل می‌کنند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی گفت: نیاز است که شان و جایگاه معلم را در جامعه ارتقا دهیم و البته اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان حداقل کاری است که در رابطه با شان معلم انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا سهرابی اظهار کرد: سفر حج بزرگ‌ترین اجتماع مسلمانان است و جمعیت زیادی از نقاط مختلف جهان در این گردهمایی معنوی شرکت می‌کنند. به گفته وی، مسافران ورودی به کشور ممکن است مبتلا به بیماری‌هایی شوند که در صورت عدم رعایت اصول پیشگیری موجب ابتلای اطرافیان، استقبال کنندگان و در نهایت همه‌گیری در جامعه شود. سهرابی، عفونت‌های دستگاه تنفسی از جمله...

خبرگزاری دانا

شریفی یزدی با اشاره به اینکه پیری جمعیت از پیامدهای کاهش موالید در جامعه است، گفت: مهمترین گام موفقیت این است که زیرساخت‌های اقتصادی را اصلاح کنیم تا از این وضعیت ناهنجار، اقتصاد تورم زده و بیکار بیرون بیاییم.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک ملی ایران اعلام کرد: دستور قضایی برای احراز ابتدایی مالکیت اموال مکشوفه صاحبان صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه صادر شد.

وب‌گاه الف

بانک ملی ایران اعلام کرد: دستور قضایی برای احراز ابتدایی مالکیت اموال مکشوفه صاحبان صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تمدید ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان خبر داد.