جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت تدریس دبیران مرد در تمام مدارس متوسطه دخترانه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - رییس ستاد بحران کیش گفت: امتحانات دانشگاه در این جزیره پی وقوع زلزله 5.6 دهم ریشتری و تداوم پس لرزه های آن غیر حضوری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از هوشمند سازی 100 کلاس درس با مشارکت خیرین تا مهر امسال خبر داد و گفت: استانداردسازی‌های مناسبی برای هفت گروه مختلف از دانش آموزان استثنایی مدنظر قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

سقف شهریه مصوب برای دوره متوسطه دوم، 34 میلیون تومان، برای دوره متوسطه اول، 33 میلیون تومان و برای دوره ابتدایی 26 میلیون و 800 هزار تومان است و شهریه‌ای بالاتر از رقم اعلام شده نخواهیم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت فن پایا مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به طراحی و تولید دستگاه ایستگاهی پایش کیفیت هوای محیطی صد درصد خورشیدی شد. این دستگاه قادر است تا آلاینده‌های هوای محیط، آلودگی صوتی، بو و پارامتر‌های جوی را پایش نماید. سپهر حیدرعربی مدیرعامل شرکت فن پایا در گفتگو با تیم رسانه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با معرفی جدیدترین محصول شرکت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: براساس طرح جایزه ملی سردار شهید سلیمانی، تمامی فرزندان شاهد و ایثارگر که در آزمون‌های سراسری بدون اعمال سهمیه موفق به کسب رتبه برتر شوند، در حین تحصیل بورسیه می شوند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان دانش آموزان استثنایی گفت: علاوه بر 155 مدرسه در حال ساخت، لازم است 121 فضای آموزشی دیگر هم متناسب با شرایط دانش آموزان استثنایی ایجاد شود.

خبرگزاری مهر

مدیر دبیرخانه اولین جشنوراه کتاب‌های اقتباس ادبی کودک‌ونوجوان انجمن ترویج زبان و ادب فارسی گفت: اولین جلسه داوری کتاب‌های اقتباس ادبی از اول تیر آغاز شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

گزینه‌های زیادی برای انتخاب لباس در تابستان، پیش رو دارید که به شما کمک می‌کند تا بدنتان را از عرق دور نگه‌دارید و احساس خنکی و راحتی را تجربه کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارت‌های شرکت در کنکور سراسری همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 5 تیر 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سومین نشست از سلسله نشست‌های زن و خانواده توسط بسیج دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست فاطمه مقصودی، عضو هیات رییسه فراکسیون زنان مجلس و انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری از اقدامات و برنامه‌های خود حول محور زنان گفتند و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند. فاطمه مقصودی که صحبت‌های خود را با کلیت مقام زن و تبیین زن تراز انقلاب شروع کرده بود؛...

خبرگزاری مهر

کنگره استفاده از هوش مصنوعی در علوم پزشکی در سه بخش سمینارهای تخصصی ماهیانه، مدرسه تابستانه هوش مصنوعی و جشنواره علمی دانشجویی دیماه امسال تحت عنوان AIMS 2022 برگزار می شود.