جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت توسعه راهکار‌های فنی دانا ترفند «عملگر نانوفوکوس پیزو» طراحی و تولید کرده است که می‌توان از آن برای جابه‌جا کردن لنز‌های اپتیکی با دقت نانومتر، فوکوس دقیق در سیستم‌های میکروسکوپی و اپتیکی از قبیل میکروسکوپ کانفوکال و سیستم‌های تداخل‌سنجی لیزری استفاده کرد. این عملگر با بهره‌گیری از فناوری پیزوالکتریک، قادر به تنظیم فوکوس لنز میکروسکوپ بادقت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به طراحی و تولید دستگاه ایستگاهی پایش کیفیت هوای محیطی 100 درصد خورشیدی شده که قادر است آلاینده های هوای محیط، آلودگی صوتی، بو و پارامترهای جوی را پایش کند.

وب‌گاه عصر ایران

در آمریکا فروش مواد مخدر مجاز است همانگونه که فروش اسلحه و مشروبات الکلی مجاز است اما این مجاز بودن به معنای بی ضرر بودن آن نیست.

خبرگزاری مهر

تازه‌ترین برنامه شب خاطره حوزه هنری در آستانه سالگرد بمباران شیمیایی سردشت با حضور و خاطره‌گویی کادر بهداشت، مجروحان شیمیایی و جانبازان این جنایت رژیم بعث دوم تیر در حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش شمار مصدومان زلزله جزیره کیش از 30 به 37 نفر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به استناد ماده 3 آیین‌نامه اجرایی مدارس، تدریس دبیران مرد در تمام مدارس متوسط دخترانه ممنوع شد.

وب‌گاه گسترش

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره اهمیت توسعه صادرات و نقش آن در رونق تولید و بهبود وضعیت اشتغال در کشور، گفت: بدون توسعه صادرات، تقریباً هیچ یک از شاخص‌های اقتصادی بهبود نخواهند یافت.

خبرگزاری مهر

معاون پژوهشی وزیر علوم بر لزوم رعایت اخلاق در پژوهش و اجرای قوانین مقابله با آنچه که سال‌هاست تحت عنوان پایان‌نامه‌فروشی مطرح است، تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه ریحانه میرخانی را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر و مهسا پرنیان را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد خراسان شمالی منصوب کرد. در متن حکم ریحانه میرخانی که سابقه فعالیت به عنوان معاون پژوهشی واحد صنعتی امیرکبیر را در کارنامه خود دارد، آمده است: امید است با اتکال به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز آموزش علمی - کاربردی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای سال تحصیلی 1401-1402 دانشجو پذیرش می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانا

غلامرضا محمدقاسمی گفت: برای اولین بار پس از سال‌ها پیگیری مجوز راه‌اندازی آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای شهرستان چابهار از وزات علوم صادر و از اول مهر دانشجو می‌پذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله دژکام گفت: رتبه‌بندی معلمان انجام شود تا فرهنگیان احساس کرامت کنند.

وب‌گاه گسترش

مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: توزیع داروهای سقط جنین در داروخانه‌های غیربیمارستانی ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در حال دریافت فهرست داوطلبین و برنامه‌ریزی جدول زمان‌بندی برای قبول‌شدگان سه برابر ظرفیت هستیم.