سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

با پایان یافتن ماراتن بررسی افراد واجد صلاحیت در کرسی وزارت آموزش‌وپرورش و پس از کش‌وقوس‌های فراوان در کمیته و کارگروه‌های آن، درنهایت نام علیرضا کاظمی یکی از همان افراد لیست پیشنهادی کارگروه انتخاب و به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو - زهرا قربانی رضوان، به جرأت می‌توان گفت دوران منفعل بودن مساجد و عدم جذب جوانان و نوجوانان به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. خاطرات کمرنگ و گاها منفی از مساجد برای کودکان و نوجوانان نسل قدیم اینبار به واسطه هنر آن هم در قلب مساجد رنگی دیگر به خود گرفته است. اینبار مسجد برای یک کارگروهی و فرهنگی به عنوان محور گردهمایی قرار گرفته است و این حرکتی...

خبرگزاری مهر

دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها گفت: امسال یک کسری بودجه حدوداً 500 میلیارد تومانی داریم که اگر جبران شود، بخشی از مسائل و مشکلات اداره کتابخانه‌های عمومی برطرف می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با پایان یافتن ماراتن بررسی افراد واجد صلاحیت در کرسی وزارت آموزش و پرورش و پس از کش و قوس‌های فراوان در کمیته و کارگروه‌های آن، درنهایت نام علیرضا کاظمی یکی از همان افراد لیست پیشنهادی کارگروه انتخاب و به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

خبرگزاری مهر

نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان در اجرای ماده (6) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب 14 شهریور 1374 و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی مصوب 9 اردیبهشت 1375 مجلس شورای اسلامی، با صدور حکمی مسئولیت اداره امور گزینش کشور را به دکتر محمدجعفر قائم‌پناه تفویض کرد. متن این حکم به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر...

وب‌گاه فرارو

پزشکیان با صدور حکمی مسئولیت اداره امور گزینش کشور را به محمدجعفر قائم‌پناه تفویض کرد.

وب‌گاه فرارو

در تهران از هر 3 ازدواج یکی منجر به طلاق می‌شود! این آمار، تکان دهنده است؛ اما دست کم این حسن را دارد که به آن‌هایی که می‌خواهند زیر یک سقف بروند توصیه می‌کند که کمی بیشتر چشم و گوش خود را، قبل از خوانده شدن خطبه عقد، باز کنند!

وب‌گاه فرارو

با توجه به مجوز‌های صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان، نخستین آزمون استخدامی اختصاصی توان‌خواهان (معلولان) بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما در تاریخ 17 خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ امروز صبح در ادامه جلسه بررسی رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی صلاحیت سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد. طبق آیین‌نامه داخلی ابتدا سخنگوی کمیسیون‌های تخصصی گزارشی از برنامه‌های مطرح شده از سوی وزرای پیشنهادی مربوط به کمیسیون خود ارائه می‌کنند. از سوی دیگر، در زمان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت...

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی تابستان دوباره دغدغه والدین از ثبت‌نام دانش‌آموزان و شرایط سختی که بعضی مدارس می‌گذارند حتی مدارس دولتی در کنار شهریه بالای مدارس غیردولتی، شهریه اجباری مدارس دولتی، والدین برای تحصیل فرزندانشان باید هزینه بالای لوازم التحریر، سرویس و لباس فرم مدارس را هم پرداخت کنند.

وب‌گاه فرارو

در سیزده دولت گذشته، بعضی وزرا به سختی توانستند اعتماد مجلس برای حضور در دولت را کسب کنند. اصطلاح ناپلئونی نمره گرفتن به آن حقیقت تاریخی بر می‌گردد که امپراتور سابق فرانسه، بعضی جنگ‌ها را با سختی و مشقت زیاد پیروز می‌شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جمالو در نشستی با سازمان‌های مردم‌نهاد فعال امر مبارزه با موادمخدر که به مناسبت «روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی» برگزار شد، گفت: سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های پیشگیری، درمان، صیانت، اشتغال و توانمندسازی آسیب‌دیدگان از اعتیاد فعالیت دارند و معتقدم مرز مشخصی بین فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در این حوزه نمی‌توان ترسیم کرد. وی افزود: اولویت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارنامه نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری و هنرآموز) سال 1403 بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده است. متقاضیان لازم است ضمن مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، چنانچه در ردیف قبول‌شدگان نهایی آزمون قرار گرفته‌اند به منظور طی سایر مراحل استخدام (ارائه گواهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

با گذشت حدود یک هفته از ارسال فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی، نام علیرضا کاظمی به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، همچون دیگر اسامی، کماکان در انتظار تأیید صلاحیت است.