سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه خبر آنلاین

علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره میانگین حقوق معلمان اظهار کرد: میانگین حقوق معلمان از افراد تازه استخدام شده تا فردی که رتبه استاد معلمی را دارد و 30 سال یا بیشتر خدمت کرده است، 16 میلیون و 420 هزار تومان است، این میزان بدون اضافه تدریس و برای 24 ساعت تدریس موظف در هفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از برنامه‌های خود در صحن مجلس دفاع کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از برنامه‌های خود در صحن مجلس دفاع کرد.

وب‌گاه فرارو

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است با توجه به واکنش‌ها نسبت به فهرست وزرای پیشنهادی، رئیس‌جمهور برخی اسامی را پس بگیرد و وزارتخانه در مهلت قانونی با سرپرست اداره شود تا گزینه‌های بهتری انتخاب شوند؛ مثل وزارت آموزش و پرورش یا کشور و یکی دو وزارت دیگر. انتخاب گزینه‌های بهتر می‌تواند باعث دلگرمی مردم و نخبگان شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: 30 هزار دانش‌آموز کلاس اولی به پایگاه‌های سنجش آمادگی تحصیلی مراجعه نکرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

پس از پیروزی پزشکیان، بحث‌هایی مبنی بر کار سخت دولت برای عبور دادن وزرای پیشنهادی از فیلتر مجلس مطرح شد. با توجه به حضور عناصر تندروی پایداری در مجلس و در اقلیت بودن نیرو‌های مستقل و اصلاح‌طلب، احتمالاً حساسیت بیشتری برای انتخاب وزرای پیشنهادی از سوی تیم پزشکیان و شخص رئیس‌جمهور وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

مساله فیلترینگ گسترده در کشور، همواره یکی از مسائل مورد توجه مردم بوده است. این روز‌ها ضریب نفوذ اینترنت در زندگی مردم و بخش‌های مختلف جامعه بالاتر از سال‌های پیش است و همین افزایش ضریب نفوذ، لزوم تصمیم‌گیری در این مساله را مهم‌تر می‌کند.

وب‌گاه فرارو

درباره حضور خانم‌ها در کابینه، نباید صفات سلبی قرار دهیم. مثلا بگوییم اگر یک خانم رزومه وزارتخانه‌ای نداشت پس نباید انتخاب شود، بلکه باید بیشتر به دنبال صفات ایجابی باشیم. یعنی بگوییم اگر یک خانم تخصص و توانایی دارد یا به لحاظ علمی، توانمندی اجرایی و امثالهم در شرایطی است که می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، بسیاری از وزراتخانه‌ها می‌تواند مهیای وزارت این بانوان باشد.

وب‌گاه فرارو

اگر آقای پزشکیان در همین 4 سال پیش رو حداقل بخشی از وعده‌ها و تعهداتی را که مطرح کرده اند به سرانجام برسانند، بخش زیادی از محرومیت‌های اجتماعی و مشکلات مردم حل خواهد شد. البته تعهد به چند وعده کافی نخواهد بود، اما همین اجرای تعهدات می‌تواند تا حد زیادی در کاهش محرومیت‌ها موثر باشد. مدت زمان 4 سال کم نیست و نمی‌شود بهانه آورد و گفت نشد در 4 سال مشکلات را حل کنیم. اگر واقعا عزم سیاسی...

وب‌گاه فرارو

روند انتخاب وزرا و مدیران دولت چهاردهم ادامه دارد. اما این روند با ضعف‌هایی روبروست که می‌توان مساله اطلاع‌رسانی را یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضربه‌پذیر آن دانست. نگاهی به برخی اسامی و همچنین شنیده‌ها نشان می‌دهد که برخی همچنان به دنبال سیستم سهم‌خواهی پیشین هستند.

وب‌گاه فرارو

نگرانی و امیدهایی درباره انتخاب اعضای هیئت دولت چهاردهم وجود دارد. با توجه به وعده‌های پزشکیان، امیدها بر این است که یک دولت متخصص تشکیل شود. نگرانی‌ها حاکی از آن است که سهم‌خواهی و عدم شفافیت، این هدف را تحت تاثیر قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری نسبت به کمبود معلم هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون آیلتس را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون آیلتس را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را محکوم کرد و گفت‌: این روزها جنایتگری صهیونیست‌ها در غزه با پشتیبانی و حمایت آمریکا تشدید و همه تلاش‌های بین‌المللی نیز برای آتش‌بس با شکست مواجه شده است.