سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه گسترش

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس غیردولتی در پاسخ به این پرسش که آیا پایین بودن امنیت شغلی معلمان در این مدارس مانع از چانه‌زنی آن‌ها برای اجرای قوانین مربوطه نمی‌شود، اظهار داشت: ما در حال تلاش برای ایجاد سازوکارهایی هستیم تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنیم. باید محدودیت‌هایی در سطح کشور برای این موضوع وضع شود. همچنین در متن قانون به این نکته اشاره کرده‌ایم که با همکاری سازمان تأمین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش به نارضایتی معلمان بابت حقوق و دستمزدهای دریافتی نیز اشاره و اظهار کرد: باید تلاش کنیم که هر معلم یک شغل، یک حقوق و یک زندگی باشرافت داشته باشد. وزیر آموزش و پرورش به نارضایتی معلمان بابت حقوق و دستمزدهای دریافتی نیز اشاره و اظهار کرد: باید تلاش کنیم که هر معلم یک شغل، یک حقوق و یک زندگی باشرافت داشته باشد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علیرضا کاظمی با بیان اینکه 13 اقدام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس از گزینش مجدد داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد. یک نماینده مجلس از گزینش مجدد داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد. محمدمهدی شهریاری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و بر اساس قول مساعد وزیر جدید آموزش و پرورش، افرادی که در گزینش با کد 19 و کد 5 رد شده‌اند، مجدداً و با دقت مورد گزینش قرار خواهند گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

امسال کتاب کار و فناوری پایه ششم متناسب با اجرای آزمایشی در فرایندی دیگر برای هشت یا نه استان تغییر خواهد کرد، اگر این اجرا موفقیت آمیز باشد، سال آینده این امر سراسری اجرا خواهد شد.

وب‌گاه تابناک

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان گفت: داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و ورود به دانشگاه فرهنگیان دوباره گزینش می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با ابداع خمیر آموزشی دندانپزشکی، گامی بزرگ در جهت بهبود کیفیت آموزش در این حوزه برداشته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: میانگین معدل دبیرستانی‌ها در امتحانات نهایی 55 صدم افزایش داشت و از 10.33 به 10.89 رسیده است. وزیر آموزش و پرورش گفت: میانگین معدل دبیرستانی‌ها در امتحانات نهایی 55 صدم افزایش داشت و از 10.33 به 10.89 رسیده است. رضامراد صحرایی گفت: امروز برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش، داده‌های مطمئن و قابل دسترس در اختیار ماست. تحلیلی نهایی امتحانات نهایی دانش آموزان...

وب‌گاه تابناک

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال اجرای آزمایشی بسیار محدود بسته‌های پایه اول ابتدایی انجام می‌شود گفت: بخش زیادی از تغییرات این بسته‌ها در فرایند طراحی و برنامه‌ریزی، تولید و تالیف انجام شده و اجرای آزمایشی بسیار محدود آن در حد حداکثر 10 کلاس انجام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رییس جمعیت هلال احمر در پیامی انتخاب علیرضا کاظمی به عنوان وزیر آموزش و پرورش را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

یک روانشناس با اشاره به اثرات مخرب حذف دانش‌آموزان با نمرات ضعیف از مدارس گفت: برچسب زدن و تحقیر دانش‌آموز به دلیل نمره پایین، انگیزه تحصیلی او را کاهش داده، روابط خانوادگی را تخریب کرده، باعث ایجاد احساس گناه و حقارت در دانش‌آموز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: زمینه رشد و خدمت را برای همه معلمان مهیا و تلاش می‌کنم این فصای خوب برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت آماده شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو از وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی عصر چهارشنبه 31 مرداد 1403 در نخستین نشست صمیمی با اعضای شورای معاونان در سالن جلسات دفتر وزیر، با قدردانی از زحمات و تلاش های وزیر پیشین آموزش و پرورش اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر مدیران تراز جمهوری اسلامی بودند که ان شاالله بتوانیم راه آن بزرگواران را بخوبی بپیماییم. وی با اشاره به آیات مبارکی از قرآن افزود: همه این...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی سیدتقی سهرابی را به سمت مشاور خود و احمد حیدری را به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما منصوب کرد.

وب‌گاه گسترش

کد 6 آزمون فرهنگیان موضوع عجیبی است که سوال خیلی از داوطلبان آموزن فرهنگیان شده است. در هیچ مصوبه ای این کد مشخص نشده است و به جزئیات آن اشاره نکرده اند اما در کارنامه تعداد زیادی از داوطلبان ذکر شده است.