سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری نسبت به کمبود معلم در سال تحصیلی جدید هشدار داد و سه پیشنهاد را برای عبور از این بحران ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در سال 1402 شاهد کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران بوده‌ایم.

وب‌گاه فرارو

اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «مشارکت فعال و مازاد بر موظف همکاران فرهنگی در تصحیح اوراق امتحانات نهایی در جدول تعیین امتیازات موثر در رتبه‌بندی لحاظ خواهد شد.»

خبرگزاری تسنیم

مسئول کارگروه بورس دانش گفت: پیش‌بینی شده است در سال 1403، یک هزار و 119 ظرفیت بورس دانش در سراسر کشور داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دیوان عدالت اداری به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشت. رئیس دیوان عدالت اداری به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس دیوان عدالت اداری در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش بر اجرای کامل رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری درباره حقوق دانشجو معلم‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به بررسی‌های انجام شده، معافیت‌های مالیاتی، هزینه‌های قابل قبول و بخشودگی‌ها در ایران شرایط مطلوبی ندارد و معافیت‌های بی مورد علاوه بر کاهش درآمد مالیاتی دولت و افزایش کسری بودجه، آثار نامطلوبی بر کارایی اقتصاد برجای گذاشته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

همسر رییس قوه مجریه، نزدیک به 10 انتصاب و دخالت کلیدی در وزارت آموزش و پرورش داشت و حجم دخالت‌های ایشان در حدی بود که حتی از طرف اصولگرایان با تذکر مواجه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تصحیح اوراق امتحانات نهایی در رتبه بندی معلمان لحاظ می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشارکت دبیران دوره متوسطه درفرایند تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم در جداول تعیین امتیازات رتبه بندی در دوره‌های بعدی لحاظ خواهد شد. مشارکت دبیران دوره متوسطه درفرایند تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم در جداول تعیین امتیازات رتبه بندی در دوره‌های بعدی لحاظ خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هدف آشنایی با فناوری‌های نوظهور و کاربرد آن‌ها در آموزش و یادگیری، شناخت چالش‌ها و قابلیت و ایجاد محیط تعاملی و همکاری و نیز روش‌های سنجش و ارزشیابی مبتنی بر فناوری‌های نوظهور، اولین همایش ملی هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناروی‌های شناختی در تهران برگزار می‌شود. دراین همایش هوش مصنوعی و علوم شناختی، آموزش پزشکی و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در وزارت آموزش و پرورش در خصوص مشارکت فعال و مازاد بر موظف همکاران فرهنگی در تصحیح اوراق امتحانات نهایی اطلاعیه‌ای صادر کرد. بسم الله الرحمن الرحیم ضمن قدردانی از زحمات و مشارکت مطلوب مدیران مدارس، رؤسای حوزه‌های اجرا و تصحیح در سطح کشور، معلمان گرانقدر و همچنین عوامل اجرایی و نظارت، مطابق با مصوبه...

خبرگزاری مهر

اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تصحیح اوراق امتحانات نهایی در رتبه بندی معلمان لحاظ می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضی نظری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش در دولت دوازدهم، برگ‌هایی از عملکرد مدیران دولت سیزدهم را روی میز می‌چیند؛ اسنادی از انتصاب‌های رابطه‌ای و دوستانه، اسنادی از عزل‌های تنبیهی، اسنادی از تصمیم‌های غیرکارشناسانه که توسط نامدیرها اتخاذ شد. مرتضی نظری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج امتحانات نهایی خرداد 1403 برای پایه دوازدهم روز شنبه 23 تیر 1403 اعلام شد. امکان اعتراض دانش‌آموزان به نمرات امتحانات نهایی تا 48 ساعت پس از مشاهده نتایج از روز شنبه 23 تیرماه 1403 فعال است. به گزارش عرشه آنلاین؛ نتایج امتحانات نهایی خرداد 1403 برای پایه دوازدهم روز شنبه 23 تیر 1403 اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

مرتضی نظری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش در دولت دوازدهم، برگ‌هایی از عملکرد مدیران دولت سیزدهم را روی میز می‌چیند؛ اسنادی از انتصاب‌های رابطه‌ای و دوستانه، اسنادی از عزل‌های تنبیهی، اسنادی از تصمیم‌های غیرکارشناسانه که توسط نامدیرها اتخاذ شد.

خبرگزاری تسنیم

مشارکت دبیران دوره متوسطه درفرایند تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم در جداول تعیین امتیازات رتبه بندی در دوره‌های بعدی لحاظ خواهد شد.