سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در زمان حاضر میزان دقیق کمبود معلم را به صورت قطعی نمی‌توان اعلام کرد، افزود: اکنون از بحران کمبود معلم عبور کرده ایم اما به دنبال ساماندهی نیروی انسانی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر هیأت مرکز گزینش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا نسبت به عکس پروفایل یا گذاشتن تصاویر بدون حجاب در پروفایل هم حساسیت نشان می‌دهید؟ مطرح کرد: در این موارد ابتدا به فرد تذکر می‌دهیم، اگر دانشجو معلمی بعد از 4 سال ضوابط گزینش را نداشت، طبق قانون اجازه داریم درباره او تصمیم‌گیری کنیم اما شیوه رفتار بدین صورت است که به افراد فرصت می‌دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس آموزش به خبرآنلاین می‌گوید: «طی دو سال گذشته، کد 19 دست‌کمی از گزینش‌های سخت دهه‌های قبل نداشته است؛ که البته این عملکرد از دولت سیزدهم قابل انتظار بود. دولتی که در گستره‌های مختلف در آموزش‌وپرورش فشار وارد کرد و معلمان صنفی را با انواع و اقسام روش‌ها از اخراج گرفته تا کسر رتبه یا حذف رتبه‌بندی تحت فشار قرار داد.»

خبرگزاری دانشجو

وزیر آموزش و پرورش پس از کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس در نخستین پیام ویدئویی خود با تاکید بر اینکه برای رفع دغدغه‌ها و بهبود شرایط معیشتی فرهنگیان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم، خطاب به دانش‌آموزان نیز گفت: به عنوان وزیر آماده شنیدن صدای شما و توجه به نیازها و خواسته‌های شما از طریق تشکل‌های دانش‌آموزی هستم.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش پس از کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس در نخستین پیام ویدئویی خود با تاکید بر اینکه برای رفع دغدغه‌ها و بهبود شرایط معیشتی فرهنگیان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم، خطاب به دانش‌آموزان نیز گفت: به عنوان وزیر آماده شنیدن صدای شما و توجه به نیازها و خواسته‌های شما از طریق تشکل‌های دانش‌آموزی هستم و برنامه‌ریزی لازم را به عمل می‌آورم تا نقش فعال‌تری را در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه اربعین حسینی نشست بررسی سینمای «محرم و عاشورا» با حضور حسن جلایر تهیه کننده سینما، داریوش یاری کارگردان سینما، سعید الهی تهیه کننده و کارشناس فرهنگی، هادی مقدم دوست کارگردان سینما، مسعود سخاوت آهنگساز و موسیقیدان و محمدرضا ورزی کارگردان به میزبانی مجید اسماعیلی مدیرعامل موزه سینما برگزار شد. باید نسل جدید را با واقعه عاشورا آشنا کنیم مجید...

وب‌گاه خبر آنلاین

ادعای استخدام 600 معلم از میان اتباع "کذب" است.

وب‌گاه خبر آنلاین

غم انگیز است که نظام آموزش عالی امروز ما با همه طول و عرض و بدنه تخصصی، علمی و آکادمیک خود، سرگرم توسعه و آموزش رشته هایی است که گفته می شود، 71.4 درصد رشته‌های وزارت علوم و 59.4 درصد رشته‌های وزارت بهداشت بدون تقاضای شغل دولتی است.

وب‌گاه فرارو

پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات، جناح تندرو تلاش می‌کرد کلیدواژه اسب زین شده را در افکار عمومی جا بیاندازند. اما مسائلی مثل قطعی برق‌های گسترده، طولانی، نوسانات قیمت‌ها و حالا هم اعتراض صنفی پرستاران نشان می‌دهد که اوضاع آنطور که این گروه‌ها سعی در القای آن داشتند، نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها بر بازگشایی امن و موفق مدارس در مهرماه ونقش پذیری دانش آموزان در فرآیند های تصمیم سازی و تصمیم گیری تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت ثبت‌نام و سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در قالب پروژه مهر را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

یک روانشناس با اشاره به اثرات مخرب حذف دانش‌آموزان با نمرات ضعیف از مدارس گفت: برچسب زدن و تحقیر دانش‌آموز به دلیل نمره پایین، انگیزه تحصیلی او را کاهش داده، روابط خانوادگی را تخریب کرده، باعث ایجاد احساس گناه و حقارت در دانش‌آموز می‌شود.

وب‌گاه تابناک

‌معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهم‌ترین ماموریت‌های ما تحقق اهداف آموزشی و یادگیری، اجرای مطلوب برنامه درسی و تضمین دسترسی آحاد جامعه به آموزش است.