سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون برای امروز و فردا، 21 و 22 تیر ماه 26 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده که از شبکه‌های سیما به روی آنتن خواهد برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و به منظور پایداری شبکه برق استان فعالیت تمام ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی و غیردولتی، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکز و موسسات آموزشی خوزستان در روز شنبه مورخ 23 تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با اتمام آزمون‌ها و ثبت نمرات دانش‌آموزان پایه نهم متوسطه برگه‌های هدایت تحصیلی بیش از 1.5 میلیون دانش‌آموز واجد شرایط انتخاب رشته در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان بعد از برگزاری کنکور اعلام می‌شود. رضامراد صحرایی امروز در حاشیه بازدید از حوزه دانشگاه علم و صنعت ایران در نوبت دوم کنکور سراسری 1403 در جمع خبرنگاران گفت: نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان بعد از برگزاری کنکور سراسری اعلام می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان بعد از برگزاری کنکور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش از اعلام نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان بعد از برگزاری کنکور خبر داد.

وب‌گاه الف

تلویزیون برای امروز و فردا، 21 و 22 تیر ماه 26 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده که از شبکه‌های سیما به روی آنتن خواهد برد.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان بعد از برگزاری کنکور اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رضامراد صحرایی امروز در حاشیه بازدید از حوزه دانشگاه علم و صنعت ایران در نوبت دوم کنکور سراسری 1403 در جمع خبرنگاران گفت: نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان بعد از برگزاری کنکور سراسری اعلام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «گوهرشاد»، «کتاب سرخ»، «سر به مهر»، «زائر حسین»، «کجا می روی آیدا؟»، «بلک بری»، «پرچم»، «اولین باران پاییزی»، «خدمتکار برای انتقام»، «ریش قرمز»، «نیروی ویژه»، «کلاه سیاه»، «رمز مرکوری»، «قطعنامه 819»، «نقطه عطف»، «خلاصه‌ای از یک راه طولانی»، «پول»، «تیرانداز»، «یورش»، «دیپ»، «در جستجوی نمو»، «اتاقک 27»، «سفر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه فرهنگیان درباره کسورات حقوق دانشجو معلمان و نحوه هزینه کرد آنها یک اطلاعیه صادر کرد دانشگاه فرهنگیان درباره کسورات حقوق دانشجو معلمان و نحوه هزینه کرد آنها یک اطلاعیه صادر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ دانشگاه فرهنگیان درخصوص کسورات دانشجویی و نحوه هزینه کرد آن، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج امتحانات نهایی دانش آموزان بعد از برگزاری کنکور اعلام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته فیلم‌هایی را با رنگ و بوی محرم درنظر گرفته‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به «کتاب سرخ» امین زندگانی، «گوهرشاد» و چند فیلم جدید دیگر اشاره کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان ملی سنجش گفت: صوبه جدیدی برای سهمیه‌ها نداشته ایم. سهمیه مناطق یک و دو و سه و سهمیه ایثارگری در کنکور اعمال می‌شود.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: کار بسیار بزرگی در حوزه تنوع بخشی دفترچه های کنکور صورت گرفته و تا چند هزار تنوع برای دفترچه های کنکور 1403 اعمال شده است.

خبرگزاری مهر

مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه اصراری مجلس شورای اسلامی با موضوع تاخیر تاثیر قطعی معدل در تعیین تراز و رتبه شرکت کنندگان در آزمون سراسری (کنکور) تا سال 1406 را به مصلحت ندانست.