سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از حضور پرتعداد مهاجرین افغان در متروهای پایتخت را مشاهده می‌کنید. تصاویری از حضور پرتعداد مهاجرین افغان در متروهای پایتخت را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرونده داوطلبان معترض در آزمون استخدامی این وزارتخانه مجدد بررسی شود. وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرونده داوطلبان معترض در آزمون استخدامی این وزارتخانه مجدد بررسی شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ در این اطلاعیه آمده است: پیرو اعلام نتیجه نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرونده داوطلبان معترض در آزمون استخدامی این وزارتخانه مجدد بررسی شود.

وب‌گاه فرارو

درخصوص داوطلبانی که صلاحیت‌های عمومی (گزینش) آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد 19 مشخص شده، ضروری است از تاریخ 20 مرداد لغایت 21 مهر ماه سال جاری ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام کرده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری نمایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان سنجش زمان اعلام نتایج اولیه کنکور و امتحان نهایی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش، بر رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش، بر رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

نجم‌الدین شریعتی که به عنوان مجری در «حسینیه معلی» حضور دارد؛ اجرای برنامه مذهبی و دینی را برچسب نمی‌داند وهمچنین استعدادهایی که به واسطه این برنامه محرمی دیده می‌شوند و خلاقیت‌هایی که برای ساخت برنامه‌های مذهبی امروز ضرورت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قدرت نمایی افغانی‌ها در دریاچه چیتگر جنجالی شده است تصاویر عجیب از دریاچه چیتگر، بُهت مردم را برانگیخت

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش، بر رسیدگی مجدد به پرونده داوطلبان معترض آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی به عنوان پر متقاضی‌ترین گروه در دومین نوبت آزمون سراسری سال 1403 از دقایقی قبل آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نباید دوگانگی‌های کاذب خدمات بین مدارس دولتی و غیردولتی وجود داشته باشد، توضیحاتی در خصوص ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: حدود 10 سال پیش هم جلیلی بنده را دعوت کرد که رفتم و با من کار داشت، در آنجا مشاهده کردم که درباره مسائل آموزش و پرورش کمیسیونی دارد، افراد مختلف و صاحبنظران نشسته بودند و از ما هم نظر می‌خواستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نباید دوگانگی‌های کاذب خدمات بین مدارس دولتی و غیردولتی وجود داشته باشد، توضیحاتی در خصوص ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دولت چهاردهم باید در مدیریت منابع انسانی تعصب جناحی را کنار گذاشته و به همه مدیران توانمند و شایسته میدان داده شود.