سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

اهواز - فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روز شنبه به دلیل گرمای هوا به صورت دورکاری اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته با انتقادات زیادی همراه شد وضعیت بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته با انتقادات زیادی همراه شد به گزارش عرشه آنلاین؛ روسای کانون‌های بازنشستگی در نامه‌ای به مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از بیمه تکمیلی ملت انتقاد کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

3 هزار دانش آموز نخبه در دانشگاه فرهنگیان بدون کنکور و آزمون جذب خواهند شد 3 هزار دانش آموز نخبه در دانشگاه فرهنگیان بدون کنکور و آزمون جذب خواهند شد به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیر‌کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش از جذب 3 هزار دانش‌آموز نخبه در رشته‌های مختلف در دانشگاه فرهنگیان طی سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه در تعیین اولویت‌های انتخاب رشته دانش‌آموزان فقط نمرات دخیل است، گفت: ثبت‌نام در مدارس غیردولتی بدون اولویت‌بندی انتخاب رشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سالن جلسات شهدای خدمت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با ظرفیت 110 نفر با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد. رضامراد صحرایی در حاشیه این افتتاح و در نشست مشترک شورای راهبردی و روسای مناطق 19 گانه شهر تهران با محوریت تبیین و تشریح پروژه مهر ضمن تسلیت ایام ماه محرم، شهادت سرور و سالار شهیدان اسلام امام حسین (ع) گفت: قیام خونین سومین پیشوای شیعیان...

وب‌گاه الف

داوطلبانی که در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 پذیرفته نشدند، می توانند فرایند گزینش خود را درخواست کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان مدارس غیردولتی ساعت کاریشان مانند مدارس دولتی آموزش و پرورش انجام شود و در پی آن براساس مصوبه مجلس ساعت تدریس معلمان 30 ساعته شد و تدابیری نیز برای پرداخت این حقوق از سوی موسسین انجام شده است. معلمان مدارس غیردولتی ساعت کاریشان مانند مدارس دولتی آموزش و پرورش انجام شود و در پی آن براساس مصوبه مجلس ساعت تدریس معلمان 30 ساعته شد و تدابیری نیز برای پرداخت این حقوق از سوی موسسین...

وب‌گاه گسترش

احمد محمودزاده با بیان اینکه محوری‌ترین کار سازمان که بحث داغ امروز است در نظر گرفتن سه فاز برای نیروی انسانی مدارس غیردولتی است عنوان کرد: توانمندسازی و صلاحیت حرفه‌ای مدارس غیردولتی انجام شده تا معلمان کارت صلاحیت حرفه‌ای بگیرند. همچنین تلاش کردیم معلمان مدارس غیردولتی ساعت کاریشان مانند مدارس دولتی آموزش و پرورش انجام شود و در پی آن براساس مصوبه مجلس ساعت تدریس معلمان 30 ساعته شد...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خیلی از مدارس غیردولتی براساس شهریه اعلامی آموزش و پرورش حرکت می کنند ادامه داد: طی بازدیدهای میدانی اندک مدارسی که تخلف می‌کنند طبق قانون تخلفات شهریه، با آن‌ها برخورد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس کشور و معاون وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با ساخت مدارس با توجه ملاحظات محیط زیستی و زیست بوم‌های متفاوت اظهار داشت: چیزی که ما به جد دنبالش هستیم این است که به معماری و شهرسازی استان، روستا و یا منطقه توجه کنیم. ما مدرسه‌ای را در کردستان تحویل دادیم، کل مصالح این مدرسه...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: آیین‌نامه‌ای برای مدارس هیات امنایی و مشارکت‌های مردمی تنظیم و برخی از آن‌ها ابلاغ شده و تعداد دیگری نیز به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

با پایان رقابتهای انتخاباتی و نزدیک شدن به تشکیل دولت چهاردهم، همچنین با توجه به تحلیل‌ها و راهکارهایی که کارشناسان در خصوص مسائل و چالش‌ها ارائه می‌کنند، ضروری است که برخی از مسائل اساسی وزارت آموزش و پرورش که یکی از موضوعات مهم مناظرات و وعده‌های انتخاباتی بوده، مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

کارشناس نشست «بچه‌های رستا» گفت: فراموش نکنید رئیس‌جمهور، قبل از هر چیز باید به گذشته نگاه کند و بداند جایگاه کشور کجاست؟ روسای قبلی چه کردند و چه تجربیاتی در حافظه تاریخی کشور وجود دارد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه ضمن تذکر به برخی فعالان فضای مجازی در عرصه انتخابات، به فعالان این حوزه توصیه کرد که نکات اخلاقی، قانونی و شرعی را در اظهارنظرهای خود رعایت کنند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل شورا‌های آموزش و پرورش اعلام کرد که مدارس هیات امنایی مجاز به برگزاری آزمون ورودی و دریافت شهریه نیستند.