سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری دانشجو

به گزارش حسینیه دانشجو، نشست ستاد فرهنگی اربعین، امروز 19 تیرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام غلامرضا عادل، سخنگو و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، حمید مجیدی مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، رضا معممی مقدم، مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی، مدیرکل...

خبرگزاری مهر

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت آموزش و پرورش گفت: 5 میلیون و 800 هزار ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در حوزه ابتدایی انجام شده و در هفته پیش‌رو این عدد کامل‌تر خواهد شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: بر اساس ابلاغیه سرپرست ریاست جمهوری تا زمان استقرار دولت چهاردهم هرگونه تغییر و جابه‌جایی نیروی انسانی در دولت باید بر مبنای الزامات قانونی صورت گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحرایی استعفای دسته جمعی مدیران آموزش و پرورش را تکذیب کرد وزیر آموزش و پرورش گفت: ما باید این اطمینان را به دولت آینده بدهیم که آسان‌ترین وشفاف‌ترین انتقال مدیریت را خواهیم داشت و هرکسی هم فرصت امکان تداوم برایش ایجاد شود حتما استفاده کند و از دست ندهد. این که مدیران آموزش و پرورش استعفا داده‌اند حرف راستی نیست و از پرداختن به چنین دروغ آشکاری بایستی جلوگیری کرد. رضامراد صحرایی در...

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌هایی را در ساختارهای متنوع تدارک دیده‌اند و در کنار پخش نوستالژی‌هایی همچون «مختارنامه»، «سرزمین مادری» جدید هم به شبکه سه رسید و در عین حال سریال «طوبی» هم منتظر کنداکتور مانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشست خبری بیست و سومین "نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته ایران" 1403با حضور مجید موافق قدیری رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران و ابوالقاسم سالار رضایی مدیر برگزاری این رویداد در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل شوراهای آموزش و پرورش گفت: برگزاری آزمون ورودی و اخذ وجه در مدارس هیات امنایی غیرقانونی و ممنوع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته ایران 1403با حضور مجید موافق قدیری رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران و ابوالقاسم سالار رضایی مدیر برگزاری این رویداد در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

لیگ مباحثه، گوی و میدان، اتاق نجات با مدل بازی اتاق فرار، بازی نوبال، انجمن برتر و هیات انصار المهدی از جمله فعالیت‌هایی است که در کنار اردوها در طلایه داران امسال در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از صدور بیش از یک میلیون و 190 هزار نمون‌برگ هدایت تحصیلی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از صدور بیش از یک میلیون و 190 هزار نمون‌برگ هدایت تحصیلی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل شورا‌های آموزش و پرورش: مدارس هیئت اُمنایی کاملا دولتی هستند و حق دریافت مبلغی تحت عنوان شهریه را ندارند. ثبت نام دانش‌آموزان در این مدارس فقط براساس محدوده جغرافیایی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش زمان امتحانات نهایی جبرانی دانش آموزان را اعلام کرد وزارت آموزش و پرورش زمان امتحانات نهایی جبرانی دانش آموزان را اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ برای پایه‌های دهم و یازدهم نیز روال بدین شکل است همچنین بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش زمان آزمون‌های جبرانی که تحت عنوان آزمون شهریور شناخته می‌شود، تغییر یافت و به نیمه مرداد منتقل شد چون برگزاری آزمون‌ها در شهریور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الله بنیادی پژوهشگر نظام آموزشی و استاد دانشگاه به عمده چالش‌ها و مشکلات وزارت آموزش و پرورش اشاره و خواستار توجه و ورود دولت چهاردهم برای حل این مشکلات شد که در ادامه می‌خوانید. با پایان رقابتهای انتخاباتی و در آستانه استقرار دولت چهاردهم و همچنین کشاکش تحلیل‌ها و راهکارهایی که کارشناسان در خصوص مسائل و چالش‌ها ارائه می‌کنند، لازم است برخی از کلان مسائل وزارت آموزش و پرورش به عنوان...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه بیش از 98 درصد برگه‌های امتحانات نهایی پایه دوازهم تصحیح شده است، گفت: «امتحانات جبرانی شهریور به 15 مرداد موکول شد.»

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیش از 98 درصد برگه‌های امتحانات نهایی پایه دوازهم تصحیح شده است، گفت: امتحانات جبرانی شهریور به 15 مرداد موکول شد.