سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

داوطلبان آزمون آموزگاری که در ردیف قبولین نهایی قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود معترض هستند از روز شنبه 30 تیر تا روز پنج‌شنبه 4 مرداد 1403 به مدت 6 روز با مراجعه به سامانه کارا اعتراض خود را ثبت کنند.

خبرگزاری مهر

به همت آکادمی ملی پارالمپیک آیین اختتامیه اولین دوره پیشرفته تربیت مربی استعدادیاب ورزش پارالمپیک در محل تالار پارالمپیک برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه زمانی امتحانات نهایی پایه دوازدهم در نوبت تابستان (جبرانی) اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

اختتامیه اولین دوره پیشرفته تربیت مربی استعدادیاب ورزش پارالمپیک در محل تالار پارالمپیک برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی می‌تواند به شکل‌های مختلفی بر رونق مدرسه سازی اثر بگذارد گفت: سال گذشته آورده 1000 میلیارد تومانی را در حوزه خیران شاهد بودیم. معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی می‌تواند به شکل‌های مختلفی بر رونق مدرسه سازی اثر بگذارد گفت: سال گذشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دیوان عدالت اداری از ابطال 339 مصوبه دولتی و نهاد‌های حاکمیتی در سال 1402 با رای دیوان عدالت اداری خبر داد و گفت: در این سال 7 فقره رای وحدت رویه در راستای ایجاد رویه قضایی واحد در رسیدگی به پرونده‌ها صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدول زمانی امتحانات نهایی نوبت تابستان پایه دوازدهم (جبرانی) اعلام شد. برنامه زمانی امتحانات نهایی پایه دوازدهم در نوبت تابستان (جبرانی) اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ جدول زمانی امتحانات نهایی نوبت تابستان پایه دوازدهم (جبرانی) اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه زمانی امتحانات نهایی پایه دوازدهم در نوبت تابستان (جبرانی) اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه 339 مصوبه دولتی و نهادهای حاکمیتی در سال 1402 ابطال شد، گفت: بیشترین شکایت مردمی از تصمیمات مرتبط با حوزه کار و تأمین اجتماعی است.

وب‌گاه تابناک

مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در خواف خراسان رضوی از کشف ابزار تقلب در کنکور سراسری در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در مورد توزیع نشدن شیر در برخی مدارس غیردولتی گفت: در طرح توزیع شیر گاهی طعم شیر به مذاق تعدادی از دانش‌آموزان نیست مثلا در روستاها، شیر در دسترس و طبیعی‌تر است به همین دلیل مقداری از سهمیه در نظر گرفته شده عودت می‌خورد و این دلیلی از جهت توزیع نشدن شیر در مدارس غیردولتی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هوش مصنوعی حجم عظیمی از اطلاعات را ترکیب می‌کند تا به شرکت‌های سرمایه‌گذاری کمک کند که امنیت سیستم خود را تقویت کنند و با کلاهبرداری مالی مبارزه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق ذخیره فرهنگیان که چند سالی است در رسانه ها خبرساز شده است و مورد توجه فرهنگیان قرار گرفته است صندوق ذخیره فرهنگیان که چند سالی است در رسانه ها خبرساز شده است و مورد توجه فرهنگیان قرار گرفته است به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان درباره ممنوعیت هرگونه عزل و نصب، استخدام و جابجایی بخشنامه مهمی صادر کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرونده داوطلبان معترض در آزمون استخدامی این وزارتخانه مجدد بررسی شود. وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پرونده داوطلبان معترض در آزمون استخدامی این وزارتخانه مجدد بررسی شود. در این اطلاعیه آمده است: پیرو اعلام نتیجه نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 و به دستور وزیر...

خبرگزاری مهر

مهلت اعلام علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و رشته های گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال 1403 تمدید شد.