سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای درباره ارزیابی مجدد معلمان فاقد رتبه صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری 1403 تا فردا 20 تیر ماه در سایت سازمان ملی سنجش قابل دسترس است و به داوطلبان توصیه می‌شود که زودتر کارت خود را دریافت کنند. در تمامی 408 شهری که آزمون در آن برگزار می‌شود باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری وجود دارد که داوطلبان می‌توانند در روز چهارشنبه 20 تیرماه به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی در جلسه هم اندیشی دستور المعل مدرسه تراز سند تحول گفت: از افتخارات این دولت تمرکز بر سند تحول بنیادین است که چند دستاورد مهم داشت، یکی از آن‌ها تصویب راه نقشه و ابلاغ ماده واحد آن بود که یک ریل جدید برای مدیریت نظام آموزش کشور هست نه فقط آموزش و پرورش، مورد بسیار مهم دیگر گنجاندن، آموزش به مثابه امر مهم در برنامه هفتم پیشرفت کشور...

وب‌گاه مشرق نیوز

ثبت‌نام دانش‌آموزان ساکن در محدوده مرزی مناطق آموزش و پرورش به ویژه کلانشهرها با درخواست اولیا و هماهنگی کارگروه‌های کیفیت بخشی آموزشی و ثبت‌نام مناطق همجوار برای رعایت حقوق والدین الزامی است.

خبرگزاری تسنیم

طبق دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان، ثبت‌نام دانش‌آموزان ساکن در محدوده مرزی مناطق آموزش و پرورش به ویژه کلانشهرها با درخواست اولیا و هماهنگی کارگروه های کیفیت بخشی آموزشی و ثبت‌نام مناطق همجوار برای رعایت حقوق والدین الزامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معلمانی که از تاریخ 1 خرداد 1403 به بعد حداقل یک‌سال از تایید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه آنان دارای وضعیت‌: "عدم احراز رتبه / فاقد رتبه" است، مشمول ارزیابی مجدد شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب، ماموریت سخت تشکیل دولت چهاردهم برعهده این سیاستمدار کهنه‌کار قرار گرفته است؛ ماموریتی دشوار که باید در زمانی اندک تا شهریورماه به نتیجه برسد و هر چه سریع‌تر سکان قوه مجریه را برعهده بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

تمام معلمانی که از تاریخ 1 خرداد 1403 به بعد حداقل یک‌سال از تایید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه رتبه‌بندی آنان دارای وضعیت‌: "عدم احراز رتبه / فاقد رتبه" است، مشمول ارزیابی مجدد شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب، ماموریت سخت تشکیل دولت چهاردهم برعهده این سیاستمدار کهنه‌کار قرار گرفته است؛ ماموریتی دشوار که باید در زمانی اندک تا شهریورماه به نتیجه برسد و هر چه سریع‌تر سکان قوه مجریه را برعهده بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد توکلی در نامه‌ای از مجمع تشخیص مصلحت نظام خواسته که بررسی مصوبه مجلس درباره کنکور به آینده و زمانی‌که دولت چهاردهم مستقر شد موکول شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد اعلام کرد: در بین دستگاه های دولتی، وزارت آموزش و پرورش با حدود 125 هزار فقره املاک با فاصله در صدر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد از شناسایی بیش از یک میلیون و 100 هزار فقره اموال دولتی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزیده خاطرات روز 17 تیر سال 1380، مرحوم هاشمی رفسنجانی را در خبرآنلاین بخوانید.

وب‌گاه گسترش

معاون وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی درباره تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلمان مهرآفرین ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پیگیری های صورت گرفته از جهاد دانشگاهی، مسئولان وعده انتشار نتایج تا آخر هفته جاری را دادند و علت تاخیر چند روزه را قدرت انتخاب 5 گزینه استخدامی برای داوطلبان عنوان کردند.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد اعلام کرد که وزارت آموزش و پرورش بیش از 125 هزار ملک در املاک خود دارد.