سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: از ابتدای تیرماه تا کنون 500 هزار سند الکترونیک املاک صادر شده و برای املاک دولتی نیز در اسرع وقت سند الکترونیک صادر می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما باید این اطمینان را به دولت آینده بدهیم که آسان‌ترین وشفاف‌ترین انتقال مدیریت را خواهیم داشت و هرکسی هم فرصت امکان تداوم برایش ایجاد شود حتما استفاده کند و از دست ندهد. این که مدیران آموزش و پرورش استعفا داده‌اند حرف راستی نیست و از پرداختن به چنین دروغ آشکاری بایستی جلوگیری کرد.

وب‌گاه گسترش

افرادی که حداقل یک سال از تأیید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آن‌ها گذشته و کارنامه رتبه‌بندی آن‌ها وضعیت "عدم احراز رتبه" دارد، مشمول ارزیابی مجدد مطابق ماده 5 آیین‌نامه هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور ارجمند، ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت انتخاب جنابعالی به‌عنوان رئیس‌جمهور، به‌عنوان یک استاد دانشگاه، نکاتی را مشفقانه اما صریح با جنابعالی در میان می‌گذارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشمولانی که حداقل یک سال از تأیید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه رتبه بندی آنان دارای وضعیت "عدم احراز رتبه است، مشمول ارزیابی مجدد مطابق ماده 5 آئین نامه هستند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: آموزش ایمنی در جامعه مغفول مانده و پویش آموزش همگانی شهر آماده در تهران مهم و ارزشمند است که به زودی در تهران اجرا می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشمولانی که حداقل یک سال از تأیید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه رتبه بندی آنان دارای وضعیت عدم احراز رتبه است، مشمول ارزیابی مجدد مطابق ماده 5 آئین نامه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشمولانی که حداقل یک سال از تأیید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه رتبه بندی آنان دارای وضعیت "عدم احراز رتبه است، مشمول ارزیابی مجدد مطابق ماده 5 آئین نامه هستند. مشمولانی که حداقل یک سال از تأیید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه رتبه بندی آنان دارای وضعیت "عدم احراز رتبه است، مشمول ارزیابی مجدد مطابق ماده 5 آئین نامه هستند. به گزارش عرشه آنلاین،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: 98 درصد از دارایی‌های دولت در اختیار سه دستگاه سازمان ملی زمین و مسکن، منابع طبیعی و سازمان منابع آبخیزداری قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی در نشست دوره آموزش تربیت مربی پویش آموزش همگانی شهر آماده که در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور جمعی از مربیان آموزش خدمات اضطراری در حال برگزاری است، گفت: تهران با حدود 10 میلیون جمعیت ثابت و 14 میلیون جمعیت شناور مستعد حوادث بسیاری است. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: از حدود 41 مورد بحران که در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: از ابتدای تیرماه تا کنون 500 هزار سند الکترونیک املاک صادر شده و برای املاک دولتی نیز در اسرع وقت سند الکترونیک صادر می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد با بیان اینکه سه دستگاه شامل مراتع و آبخیزداری، منابع طبیعی و سازمان ملی زمین و مسکن 98 درصد اراضی ملی و دولتی را در اختیار دارند گفت: حدود 125 هزار فقره ملک در اختیار وزارت آموزش و پرورش است که باید به منظور صدور سند تک برگ و سند الکترونیک برای این املاک اقدامات لازم انجام شود.

وب‌گاه فرارو

دبیر کمیته ملی شیر مدارس با بیان اینکه برای سال‌تحصیلی پیش‌رو شرکت‌های لبنی آمادگی تأمین شیر مدارس را دارند، گفت: «عددی به لحاظ بودجه از لحاظ تأمین اعتبار به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد شده، اما اجرای طرح توزیع رایگان شیر مدارس منوط به تصمیم رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای‌عالی سلامت است.»

وب‌گاه الف

کانون تربیت اسلامی بمناسبت حضور حماسی مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب دکتر پزشکیان نهمین رئیس جمهور بیانیه داد.