چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای زمان اعلام نتایج امتحانات را اعلام کرد: وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای زمان اعلام نتایج امتحانات را اعلام کرد: به گزارش عرشه آنلاین؛ نتایج آزمون نهایی خردادماه پایه دوازدهم پس از کنکور سراسری با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir قابل دریافت است.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه نوبت دوم کنکور در هفته آخر مردادماه اعلام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از آخرین آزمون سراسری، نتایج آزمون نهایی خردادماه پایه دوازدهم با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir قابل دریافت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج آزمون نهایی پایه دوازدهم بعد از برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری اعلام می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان ملی آموزش و پرورش کودکان اعلام کرد که شهریه مصوب کودکستان‌ها تعیین شده است و مراکز غیرمجاز شناسایی و احصاء شده‌اند. برخی از این مراکز اخطار تعطیلی دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داوطلبان شرکت در دومین نوبت آزمون سراسری 1403 از امروز (یکشنبه، 17 تیر) تا روز چهارشنبه، (20 تیرماه) فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان ملی سنجش به نشانی www.sanjesh.org کارت ورود به جلسه آزمون خود را مشاهده و پرینت آن را تهیه کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از هدف‌گذاری ایجاد 80 رشته مهارتی در این سازمان خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه 170 میلیارد تومان از محل مولدسازی کسب درآمد شده است گفت: قابلیت کسب 40 هزار میلیارد تومان درآمد با املاک شناسایی شده را داریم که با فروش املاک بدون استفاده، مدارس جدید ساخته می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که آزمون «انتخاب مدرسان آموزش خانواده» در تابستان 1403 به‌صورت استانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد. او افزود: تعداد مدرسان در هر استان بسته به تعداد متقاضیان و نیاز استان مشخص خواهد شد و هر استان آزمون را به صورت جداگانه و در زمان‌های متفاوت برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه 170 میلیارد تومان از محل مولدسازی کسب درآمد شده است، گفت: قابلیت کسب 40 هزار میلیارد تومان درآمد با املاک شناسایی شده را داریم که با فروش املاک بدون استفاده، مدارس جدید ساخته می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه اعتبارات سازمان نوسازی 300 تا 400 درصد رشد داشته است افزود: اگر خط سیر در دولت چهاردهم امتداد پیدا کند می‌توانیم طی 5 سال به استانداردهایی که در سند تحول بنیادین مطرح شده برسیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش شهر تهران روزهای 17 و 18 تیر را برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دبیری مشخص کرد. آموزش و پرورش شهر تهران روزهای 17 و 18 تیر را برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دبیری مشخص کرد. به گزارش عرشه آنلاین، آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی برای تکمیل پرونده...

وب‌گاه خبر آنلاین

آموزش و پرورش شهر تهران روزهای 17 و 18 تیر را برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دبیری مشخص کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از امروز بر روی سایت آموزش و پرورش قابل مشاهده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تا زمان صدور احکام، افزایش قطعی حقوق بازنشستگان مشخص نیست. تا زمان صدور احکام، افزایش قطعی حقوق بازنشستگان مشخص نیست. بازنشستگان کشوری، در ارتباط با میزان افزایش حقوق بعد از اجرای متناسب‌سازی اعلام نگرانی کردند و گفتند در این زمینه ابهام وجود دارد؛ سوال مشخص بازنشستگان این است که در همسان‌سازی یک بازنشسته با گروه حقوقی مشخص، چقدر مشمول افزایش حقوق خواهد شد و حکم او بعد از اجرا چگونه...

وب‌گاه خبر آنلاین

نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز بر روی سامانه قابل مشاهده خواهد بود.