چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام قبلی مسئولان آموزش و پرورش قرار بود نتایج اولیه امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم امروز 16 تیر 1403 اعلام شود. در حالی که قرار بود نتایج اولیه امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم اعلام شود، این احتمال وجود دارد که اعلام نتایج به بعد از کنکور موکول شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ طبق اعلام قبلی مسئولان آموزش و پرورش قرار بود نتایج اولیه امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه...

خبرگزاری تسنیم

در حالی که قرار بود نتایج اولیه امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم اعلام شود، این احتمال وجود دارد که اعلام نتایج به بعد از کنکور موکول شود.

وب‌گاه گسترش

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اظهار کرد که تاکنون میزان مدارس مستحکم از 19 درصد به 80 درصد افزایش یافته است. او همچنین اعلام کرد که سرانه فضای آموزشی در 276 منطقه کمتر از متوسط کشوری قرار دارد و باید اولویت به این مناطق داده شود.

خبرگزاری دانشجو

سید محمد بطحایی، رئیس هیئت مدیره و سرپرست موسسه آموزش، مهارت و پرورش علوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با فاصله ما با عدالت آموزشی به دلیل وجود مدارس غیر انتفاعی اظهار داشت: تجربه من این را نشان می‌دهد که زمانی که ما اسم مدرسه غیردولتی را می‌آوریم، همه مدارس غیر دولتی ما در یک سطح و یک اندازه نیستند. اینطور نیست که تمام مدارس غیر دولتی ما از نظر...

وب‌گاه گسترش

ناصر بزرگمهر - روزنامه نگار

خبرگزاری تسنیم

فرید امیری بازیکن تیم خیبر خرم‌آباد گفت: وحید بازیکن بزرگی است و برادر او بودن مسئولیت سنگینی روی دوش من می‌گذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش زمان تعیین تکلیف آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش را اعلام کرد وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی تا پایان تیر خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رضا مراد صحرایی در سفری به خراسان رضوی گفت: معلم خوب، اساسی ترین عنصر نظام تعلیم و تربیت است.

وب‌گاه الف

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با بیان اینکه میزان مدارس مستحکم از حدود 19 درصد به حدود 80 درصد رسیده است گفت: سرانه فضای آموزشی در 276 منطقه پایین‌تر از متوسط کشوری است که باید با اولویت به این مناطق توجه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان آخرین مناظره انتخاباتی بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، یک سوال مشترک از هر 2 کاندیدا درباره «همسان سازی حقوق بازنشستگان» پرسیده شد؛ موضوع مسکوت و فراموش شده‌ای که در ایام انتخابات بالاخره مورد توجه قرار گرفت. در جریان آخرین مناظره انتخاباتی بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، یک سوال مشترک از هر 2 کاندیدا درباره «همسان سازی حقوق بازنشستگان» پرسیده شد؛ موضوع مسکوت و فراموش شده‌ای...

وب‌گاه عصر ایران

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هرچه که اتفاق بیفتد برای نظام مقدس اسلامی خیر و برکت است گفت: هرکسی هم که رئیس جمهور شود رئیس جمهور کل ایران است و همه ایران باید به او کمک کنند تا در ماموریت‌هایی که برعهده دارد موفق باشد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش ریل دولت آینده را شهید رییسی گذاشته است و فارغ از آنکه چه کسی رییس جمهور شود، ریل برنامه هفتم پیشرفت کشور است که باعث شکوفایی کشور می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرد: نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم متوسطه فردا - 16 تیر - اعلام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی نشده است و باید در صف انتظار بمانند. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی نشده است و باید در صف انتظار بمانند. به گزارش عرشه آنلاین، دوازدهم تیرماه بود که از بخشی از سخنان داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌شد اینگونه برداشت کرد که موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بالاخره در حال اجراست.

خبرگزاری مهر

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرد: نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم متوسطه فردا 16 تیر اعلام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان احتمالا فردا (16 تیرماه) اعلام می‌شود این در حالیست که طبق مصوبه جدید شورای عالی آموزش و پرورش، چنانچه آخرین نمره دانش‌آموزی در 4 عنوان درس «نهایی» از مجموع دروس پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم، حداقل 7 و معدل کل آن نیز بیش از 10 باشد (حدنصاب قبولی را در 4 عنوان درسی نهایی کسب نکرده باشد) می‌تواند با استفاده از «تبصره» و یا همان «تک ماده»، قبول و فارغ‌التحصیل...