چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عصر ایران

براساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز شنبه 16 تیرماه به روی سامانه my.medu.ir قابل مشاهده خواهد بود.

خبرگزاری مهر

آموزش و پرورش شهر تهران روزهای 17 و 18 تیر را برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دبیری مشخص کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز شنبه 16 تیرماه به روی سامانه my.medu.ir قابل مشاهده خواهد بود. طبق آخرین اخبار و باتوجه به اینکه فرایند تصحیح اوراق به صورت کامل به پایان نرسیده، درحال حاضر فعلا نمرات دروس تصحیح شده بارگذاری خواهد شد و به مرور نمرات تکمیل خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از امروز بر روی سایت آموزش و پرورش قابل مشاهده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه‌های قبلی درخصوص زمان تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی، تمامی پذیرفته شدگان واجد شرایطی که تاکنون برای تشکیل پرونده و طی مراحل استخدامی مراجعه نکرده‌اند و یا مدارک شان در مراجعات قبل، ناقص بوده و اکنون بطور کامل، رفع نقص کرده‌اند. می‌توانند صرفا روز‌های یکشنبه و دوشنبه - 17 و 18 تیرماه...

خبرگزاری تسنیم

بخش‌نامه جدید مسابقات لیگ برتر کشتی اعلام شد که طی آن تیم‌ها علاوه بر ورودیه 125 میلیون تومانی، باید چک ضمانت سه میلیارد تومانی در اختیار فدراسیون کشتی قرار دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برگزاری آزمون «انتخاب مدرسان آموزش خانواده» در تابستان برگزار می شود به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون «انتخاب مدرسان آموزش خانواده» در تابستان 1403 به‌صورت استانی در سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: انتخاب تعداد مدرسان در هر استان بسته به تعداد متقاضیان و نیاز استان است این در حالیست که هر استان آزمون را به صورت جداگانه و در زمان‌های...

خبرگزاری مهر

نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از امروز بر روی سایت آموزش و پرورش قابل مشاهده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار نمرات امتحانات نهایی از امروز آغاز شد نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از امروز بر روی سایت آموزش و پرورش قابل مشاهده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز شنبه 16 تیرماه به روی سامانه my.medu.ir قابل مشاهده خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نگار ناصری همسر مهدی یغمایی خواننده پاپ ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود فیلمی از آواز خوانی همسرش که به تازگی برادرش را ازدست داده بود بر سر او در خال خواند می‌باشد منتشر کرد. نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از امروز بر روی سایت آموزش و پرورش قابل مشاهده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز شنبه 16...

وب‌گاه الف

کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 از فردا منتشر می شود و داوطلبانی که علاوه بر گروه های آزمایشی اصلی در گروه های هنر یا زبان خارجی شرکت کرده اند باید دو کارت دریافت کنند.

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر آموزش‌وپرورش نحوه تعیین شهریه 18 هزار مدرسه غیردولتی را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این احتمال وجود دارد که نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم با قدری تأخیر و بعد از کنکور اعلام شود.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر آموزش و پرورش در پستی در شبکه‌های اجتماعی ایکس پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در 408 شهرستان و بخش مختلف کشور و در صبح و بعد از ظهر 21 تیر و صبح 22 تیرماه در گروه‌های آزمایشی پنجگانه برگزار خواهد شد. گروه‌های آزمایشی تاریخ برگزاری آزمون علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه 21 تیرماه 1403 علوم انسانی صبح پنجشنبه 21 تیرماه 1403 هنر بعدازظهر پنجشنبه 21 تیرماه...

خبرگزاری مهر

کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 منتشر شد و داوطلبانی که علاوه بر گروه های آزمایشی اصلی در گروه های هنر یا زبان خارجی شرکت کرده اند باید دو کارت دریافت کنند.