چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ثبت‌نام متقاضیان استخدام از طریق شرکت در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا، 14 تیرماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

حاجی تصریح کرد: آقای پزشکیان یا هر شخص دیگری که تمایل به بهبود وضعیت آموزش و پرورش را داشته باشد باید این را بپذیرد که این بهبود در آموزش و پرورش بهبودی نیست که ظرف 6 ماه الی یکسال جواب دهد و بشود در آمار گزارش عملکردها به این موارد اشاره کرد که ما به طور مثال این میزان بهبود در وضعیت تحصیلی فرزندان‌مان ایجاد شده است.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 14، از اجرای برنامه های اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان در محلات این منطقه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش تکمیلی درمان قرار می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش شد. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مجتبی بخشی پور عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عدم پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی کارکنان آموزش پرورش یکی از مشکلات جامعه فرهنگیان است که باید حل گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثبت‌نام متقاضیان استخدام از طریق شرکت در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا، 14 تیرماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که به دلیل کمبود 80 هزار نیروی خدماتی در مدارس دولتی، هفته دولت پایان مدارس کانکسی اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس از بی احترامی جنجالی به فرهنگیان بازنشسته در مقابل سازمان برنامه و بودجه انتقاد کرد یک نماینده مجلس از بی احترامی جنجالی به فرهنگیان بازنشسته در مقابل سازمان برنامه و بودجه انتقاد کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ این نماینده مجلس با بیان اینکه اساتید، معلمان، فرهنگیان و دانشگاهیان ما از بالاترین شان منزلت و جایگاه به لحاظ آموزه‌های دینی الهی و از نظر فرهنگی و اجتماعی برخوردار...

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج اولیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم 16 تیر اعلام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

حدادعادل گفت: من مسلمانی ایرانی هستم. سال‌ها پیش عشق و علاقه خود را به وطنم در این تک‌بیت سروده خود خلاصه کرده و آن را نصب‌العین خود ساخته‌ام و گفته‌ام: «به هر کجا که روم، با توام؛ به یاد توأم / دلم برای تو در سینه می‌تپد، ایران!».

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اعلام کرد که بیمه تکمیلی معلمان مدارس غیردولتی در مراحل نهایی بررسی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان انتشار نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد رئیس مرکز ارزش‌یابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش زمان انتشار نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان و همچنین زمان و نحوه اعتراض به نمره و رسیدگی به آن را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محسن زارعی رئیس مرکز ارزش‌یابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش با بیان اینکه نتایج امتحانات نهایی روز شنبه 16 تیر اعلام می‌شود، گفت: برگه‌های پاسخ دانش‌آموزان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج اولیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم در روز شنبه - 16 تیرماه - خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: با توجه به بروزرسانی سرورهای وزارت آموزش و پرورش در دو روز گذشته و بروز مشکل پیش ثبت نام برای بسیاری از ایثارگران، به علت عدم تضییع حقوق آنها، پیش ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد تا تاریخ 15 تیر 1403 تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

فرصت پیش ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد تا روز جمعه 15 تیر 1403 تمدید شد.