چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ارزش‌یابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود 1800 پرونده دانش‌آموزی به هیأت بدوی ارسال شده که تخلفاتی شامل همراه داشتن یادداشت، نگاه کردن پاسخ برگ کنار دستی و تخلف شدیدتر همچون انتشار سؤالات امتحانی بوده است، گفت: طبق قانون، مشارکت در انتشار سؤال و فعالیت شبکه‌ای داشتن عواقب خیلی شدیدی از جمله 3 تا 10 سال محرومیت از شرکت در امتحانات دارد؛ هیأت بدوی در این مورد...

خبرگزاری تسنیم

فاطمه محمدی کارشناس پژوهشگر مرکز پژوهشهای مجلس از کلی‌گویی و بی برنامگی در حوزه زنان انتقاد کرد و گفت: باید شخصی را در لایه سیاستگذاری بنشانیم که خانواده محوری ملاک اصلی او باشد و الا ساحت خانواده ایرانی در 10 سال آینده به بن‌بست های سختی می‌خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: 47 هزار میلیارد تومان از معوقات معلمان مربوط به دولت قبل در این دولت پرداخت شد و بقیه هم در دست اقدام است.

وب‌گاه گسترش

سرپرست ریاست‌جمهوری اعلام کرد که رییس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بسیار حساس به موضوع آموزش و پرورش، آموزش و معلم و استاد بود.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای مهر امسال 176 هزار معلم جدید نیاز داریم گفت: کسری 300 هزار نفری را به این عدد رسانده‌ایم. در این دولت بیش از 300 هزار ردیف استخدامی صادر شده که بیش از 150 هزار ردیف مربوط به وزارت آموزش و پرورش بوده است.

وب‌گاه گسترش

در جمع خیرین، وزیر آموزش و پرورش به بیان اقدامات و دستاوردهای مهم آموزش و پرورش در دوران شهید جمهور پرداخت. رضا مراد صحرایی گفت: 47 هزار میلیارد تومان از معوقات معلمان مربوط به دولت قبل در دولت سیزدهم پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود زاده با تاکید بر اینکه اولین دوره این پودمان به مدت 60 ساعت برگزار شده است، اظهار کرد: بر این اساس در پایان هر دوره، آزمون‌های تخصصی از محتوای آن دوره برگزار می‌شود و برگزیدگان موفق به اخذ گواهینامه پایان آن دوره خواهند شد. محمود زاده با تاکید بر اینکه اولین دوره این پودمان به مدت 60 ساعت برگزار شده است، اظهار کرد: بر این اساس در پایان هر دوره، آزمون‌های تخصصی از محتوای آن دوره...

وب‌گاه الف

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه رشد اقتصادی از 7 دهم درصد به 5.7 دهم درصد رسید گفت: تورم تولید کننده از 103 درصد در اردیبهشت 1400 به کانال 39 درصد رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس به خبرآنلاین گفت: «متاسفانه امروز جوانان از برخی موضوعات گذشته‌اند باید آن‌ها را برگردانیم اما برای این دعوت، به کتاب‌های اصلاح شده با موضوعات مورد نیاز جوانان و معلم‌های مجرب نیاز است.»

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اصل نود مجلس از تذکر خود به وزیر آموزش و پرورش درباره عدم اعمال آخرین رتبه در احکام بازنشستگی برخی از معلمان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا به گفته وزیر آموزش و پرورش مدارس کشور به استخدام 80 هزار نیروی خدمات در کشور نیاز دارند بنا به گفته وزیر آموزش و پرورش مدارس کشور به استخدام 80 هزار نیروی خدمات در کشور نیاز دارند به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود 80 هزار نیروی خدماتی در مدارس دولتی گفت: هفته دولت پایان مدارس کانکسی اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری اظهار داشت: تورم تولید کننده از 103 درصد در اردیبهشت 1400 به کانال 39 درصد رسید که توسط نخبگان صورت گرفت.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی بر اساس مصوبه مجمع این فدراسیون بود و ابهامی در این مورد وجود ندارد.

خبرگزاری میزان

سرپرست ریاست جمهوری رشد و توسعه جوامع را در گرو تربیت و آموزش نیروی ماهر کار توصیف کرد و گفت: کشور‌های فقیری که هیچ منابع طبیعی ندارند به علت آموزش و پرورش نیروی‌های کار نخبه و ماهر به رشد و توسعه دست یافته‌اند.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: بیمه تکمیلی معلمان مدارس غیر دولتی نیز در حال بررسی‌های نهایی است که در صورت تصویب برای اولین بار اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: 47 هزار میلیارد تومان از معوقات معلمان مربوط به دولت قبل در این دولت پرداخت شد و بقیه هم در دست اقدام است، در این دولت تا زمان شهادت آیت‌الله رئیسی 7 هزار مدرسه ساخته شده است. وزیر آموزش و پرورش گفت: 47 هزار میلیارد تومان از معوقات معلمان مربوط به دولت قبل در این دولت پرداخت شد و بقیه هم در دست اقدام است، در این دولت تا زمان شهادت آیت‌الله رئیسی 7 هزار مدرسه...