چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عصر ایران

وزیر آموزش و پرورش گفت در این دولت بیش از 300 هزار ردیف استخدامی صادر شده که بیش از 150 هزار ردیف مربوط به وزارت آموزش و پرورش بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، چهل و دومین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی در سازمان خصوصی سازی برگزار شد. در این نشست موارد جدیدی از فهرست مولد سازی به تصویب رسید و اعضا با لغو مصوبه مازاد یک فقره ملک با بهره برداری شرکت ارتباطات و زیرساخت در تهران موافقت کردند. همچنین در این نشست با قیمت و شرایط واگذاری یک فقره ملک با بهره برداری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان عظیمی راد در مورد جبران کمبود معلم، گفت: با کمبود حدود 200 هزار معلم در کشور روبرو هستیم که وزارت آموزش و پرورش برای جبران آن با روش‌های مختلف اقدام به تامین آن می‌کند، اما تاکنون این مهم عملی نشده است. عظیمی راد گفت: معلمان نهضتی و خرید خدمات که سال‌های طولانی خدمات آموزشی ارائه داده‌اند باید در سیستم استخدام رسمی وارد شوند تا در تبدیل وضعیت قراردادی موردتوجه قرار بگیرند. به...

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود 80 هزار نیروی خدماتی در مدارس دولتی گفت: هفته دولت پایان مدارس کانکسی اعلام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف در توئیتی نسبت به ادعای دیشب سعید جلیلی در مناظره با پزشکیان واکنش نشان داد. علی شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف در توئیتی نسبت به ادعای دیشب سعید جلیلی در مناظره با پزشکیان واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف که این روزها در ستاد مسعود پزشکیان فعالیت می‌کند در توئیتی نسبت به ادعای دیشب سعید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در 408 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد. گروه‌های آزمایشی تاریخ برگزاری آزمون علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه 21 تیرماه 1403 علوم انسانی صبح پنجشنبه 21 تیرماه 1403 هنر بعدازظهر پنجشنبه 21 تیرماه 1403 زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه 21 تیرماه 1403 علوم تجربی صبح جمعه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتبار رتبه بندی معلمان تا پایان سال در آموزش و پرورش افزایش می یابد اعتبار رتبه بندی معلمان تا پایان سال در آموزش و پرورش افزایش می یابد به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که تاکنون در دولت بیش از 105 هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان اختصاص یافته است و این مبلغ تا پایان سال به 150 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت:20 هزار پایگاه تابستانه فعال شده که می‌تواند میزبان چندین میلیون دانش آموز باشد اردوهای متعددی هم پیش بینی شده است که از آن جمله می‌توان به اردوهای چند روزه اشاره کرد.

وب‌گاه گسترش

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که تاکنون در دولت بیش از 105 هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان اختصاص یافته است و این مبلغ تا پایان سال به 150 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری مهر

کارت نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 از 17 تیرماه منتشر و آزمون در صبح و بعد از ظهر 21 تیر و صبح 22 تیرماه در گروه های آزمایشی پنجگانه برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منوچهر متکی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست گروهی از معلمان آموزش و پرورش سراسر کشور در محل ستاد مردمی سعید جلیلی حاضر شد. این نشست با حضور سردار نوعی اقدم و معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار و در آن به بحث و بررسی در خصوص جایگاه و نقش و چالش‌های آموزش و پرورش پرداختند. متکی ضمن یادآوری دوران خدمت خویش در آموزش و پرورش از سال 1353...

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت:20 هزار پایگاه تابستانه فعال شده که می‌تواند میزبان چندین میلیون دانش آموز باشد اردوهای متعددی هم پیش بینی شده است که از آن جمله می‌توان به اردوهای چند روزه اشاره کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به افتتاح 950 مدرسه در امروز گفت: در 5 استان نسبت به تامین سهم دولت متناسب با آورده خیران عقب هستیم، برخی پروژه‌های آموزشی سال‌هاست که متوقف مانده است و از این بابت شرمنده خیران هستیم.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلیلی مخالف مذاکره نیست، بلکه منافع مردم و کشور برای او اهمیت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در چهل و دومین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت موارد جدیدی از فهرست مولد سازی به تصویب رسید.