چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

در همین خصوص نیز طی روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه زمان پرداخت مطالبات همسان سازی بازنشستگان و تسویه رتبه بندی معلمان بازنشسته مشخص شد. حقوق خرداد ماه کارکنان شاغل آموزش و پرورش امروز پنج شنبه 31 خرداد واریز می‌شود. معلمان و کارکنان آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir از میزان دقیق کسریات و واریزی حقوق خود مطلع شوند. و فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: رقابت درون گفتمانی در آینده باید تبدیل به همگرایی و اثرگذاری شود و این موضوع تا سه‌شنبه هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز سیم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی می‌کنیم در مهر حدود 15 کلاس بیشتر داشته باشیم و بر همین اساس در بحث بازنشستگی نیز هیچ کدام را بازنشست نمی‌کنیم؛ تا 30 مهر کلاس‌های ما که تثبیت شد نیروی مازاد در منطقه‌ای داشتیم و شرایط خاص داشت می‌توانیم با بازنشستگی طبق شرایط موافقت کنیم. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی می‌کنیم در مهر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با آغاز بودجه نویسی سال 1404 پیشنهاد مهمی به وزارت آموزش و پرورش داد. همزمان با آغاز بودجه نویسی سال 1404 پیشنهاد مهمی به وزارت آموزش و پرورش داد. به گزارش عرشه آنلاین، مزبان حبیبی در کانال سازمان معلمان نوشت:

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه گزینش نهایی پذیرفته شدگان فرهنگیان و دانشجومعلمان از سوی سازمان سنجش اعلام شد نحوه گزینش نهایی پذیرفته شدگان فرهنگیان و دانشجومعلمان از سوی سازمان سنجش اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، همزمان با اعلام اسامی چند برابر ظرفیت مربوط به پذیرشِ دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان و نمره کل آزمون متقاضیان آزمون سراسری 1403 (نوبت اول) نحوه گزینش نهایی این پذیرفته شدگان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی صدر گفت: اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان و نیز نمرهکل آزمون متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org در دسترس است. علی صدر گفت: اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان و نیز نمرهکل آزمون متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در سامانه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی صدر گفت: اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان و نیز نمرهکل آزمون متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org در دسترس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مناظره انتخاباتی «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین با حضور محمود صادقی چهره اصلاح طلب و حامی مسعود پزشکیان و موسی غضنفرآبادی، چهره اصولگرا و از حامیان قالیباف برگزار شد، مناظره ای داغ، جذاب و خواندنی.

خبرگزاری تسنیم

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام اسامی چند برابر ظرفیت مربوط به متقاضیان پذیرش دانشجو - معلم و نمره‌کل آزمون برای متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد که مراکز مشاوره آموزش و پرورش آماده ارائه خدمات مشاوره به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس کل دادگستری هرمزگان از واریز بیش 9 هزار و 849 میلیارد ریال سهم سلامت به حساب وزارت بهداشت با پیگیری دستگاه قضایی این استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش زمان واریز حقوق و حق التدریس اردیبهشت ماه معلمان و فرهنگیان را اعلام کرد. وزارت آموزش و پرورش زمان واریز حقوق و حق التدریس اردیبهشت ماه معلمان و فرهنگیان را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، زمان واریز حقوق خرداد ماه کارکنان وزارت آموزش و پرورش و فرهنگیان شاغل به همراه موعد پرداخت حق التدریس اردیبهشت ماه معلمان مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، علی صدر با اعلام این خبر، گفت: اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم دانشگاه فرهنگیان و نیز نمرهکل آزمون متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org در دسترس است. وی افزود: ارزیابی شایستگی معلمی و بررسی صلاحیت‌های...

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: طب سنتی و ایرانی ریشه در هویت ما دارد و آموزش آن به دانش‌آموزان باعث تقویت هویت ملی آن‌ها می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متقاضیان تحت عنوان مدرس آموزش خانواده با احراز شرایط خاص، تدریس یک یا تعدادی از موضوعات تخصصی خانواده در جهت آموزش والدین دانش‌آموزان را برعهده می‌گیرند. متقاضیان تحت عنوان مدرس آموزش خانواده با احراز شرایط خاص، تدریس یک یا تعدادی از موضوعات تخصصی خانواده در جهت آموزش والدین دانش‌آموزان را برعهده می‌گیرند. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت آموزش و پرورش در راستای شناسایی نیروی انسانی متخصص...