چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری میزان

علیرضا زاکانی در مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری 1403 در رابطه با موضوع آموزش و پرورش گفت: قوی‌ترین وزیر کابینه‌ام وزیر آموزش‌وپرورش خواهد بود؛ مشکلات معیشت فرهنگیان را می‌توان از طریق صندوق ذخیره فرهنگیان حل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: قوی‌ترین وزیر کابینه بنده وزیر آموزش و پرورش است و مشکلات معیشتی معلمان و بازنشستگان را از طریق صندوق ذخیره فرهنگیان می‌توان حل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف گفت: ما امروز با همه عدد و رقمی که اعلام می شود سرانه هر دانش 17 میلیون تومان است.

خبرگزاری میزان

محمدباقر قالیباف در رابطه با موضوع آموزش و پرورش در بخش دوم مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری 1403 گفت: رئیس‌جمهور باید بداند آموزش‌وپرورش اساس پیشرفت کشور است. در آموزش‌وپرورش باید در حوزه محتوا و تربیت معلم متمرکز شویم. ما مهد‌های کودک را باید قبل از مقطع ابتدایی، در اولویت قرار دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پورمحمدی بر ضرورت تحول در نظام آموزشی و محتوایی در آموزش و پرورش و آموزش عالی تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظره دوم از تعدد تغییر وزرای آموزش و پرورش انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت سیزدهم 295 هزار معلم جذب کردیم و رتبه بندی معلمین پس از چندین سال که کسی به سمتش نمی‌رفت، انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف از تعدد تغییر وزرای آموزش و پرورش انتقاد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی به ابهامات بازنشستگان درباره آیین‌نامه اجرای همسان سازی حقوق ها و مسئول پاداش پایان خدمت فرهنگیان توضیحاتی داد صندوق بازنشستگی به ابهامات بازنشستگان درباره آیین‌نامه اجرای همسان سازی حقوق ها و مسئول پاداش پایان خدمت فرهنگیان توضیحاتی داد به گزارش عرشه آنلاین، در پی سوالات و ابهاماتی که اخیرا در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور پیرامون اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عمرانی استانداری خوزستان از کاهش ساعت کاری دستگاه‌های دولتی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از رقابت 13 هزار و 276 دانش آموزان خوزستانی برای ورود به پایه هفتم این مدارس خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن اشاره به پرداخت وام 30 میلیونی به 19 هزار و 100 نفر از امروز گفت: براساس تعامل با بانک عامل، مقرر شد به جای پرداخت وام به 28 هزار نفر در هر دوره 62 هزار نفر وام دریافت کنند. مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن اشاره به پرداخت وام 30 میلیونی به 19 هزار و 100 نفر از امروز گفت: براساس تعامل با بانک عامل، مقرر شد به جای پرداخت وام به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آزمون ورود به پایه دهم مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی روز جمعه 1 تیر ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در همین خصوص نیز طی روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه زمان پرداخت مطالبات همسان سازی بازنشستگان و تسویه رتبه بندی معلمان بازنشسته مشخص شد. حقوق خرداد ماه کارکنان شاغل آموزش و پرورش امروز پنج شنبه 31 خرداد واریز می‌شود. معلمان و کارکنان آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir از میزان دقیق کسریات و واریزی حقوق خود مطلع شوند. و فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: رقابت درون گفتمانی در آینده باید تبدیل به همگرایی و اثرگذاری شود و این موضوع تا سه‌شنبه هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز سیم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.