چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک هفته باقی مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری، نامزدها به مسئله آموزش و پرورش ورود کرده و از طریق شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی به بیان دیدگاه‌ها و اولویتهای دولت احتمالی خود در این حوزه پرداختند و از مشکلات مدیریتی تا طراحی نظام تحصیلی جدید و رفع اختلافات وحتی اصلاح صندوق ذخیره فرهنگیان گفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: بازطراحی شاخه نظری با ادغام رشته‌های تجربی و ریاضی مدنظر است، البته این موضوع هنوز در شورای عالی آموزش‌وپرورش به تصویب نرسیده است. معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: بازطراحی شاخه نظری با ادغام رشته‌های تجربی و ریاضی مدنظر است، البته این موضوع هنوز در شورای عالی آموزش‌وپرورش به تصویب نرسیده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمدمهدی کاظمی درباره سرانجام بازطراحی...

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: از هیئت ممیزه مرکزی رتبه‌بندی درخواست کردم سازوکاری برای تاثیر تلاش همکاران حوزه‌های تصحیح آزمون‌های نهایی در رتبه‌بندی در نظر بگیرند.

خبرگزاری تسنیم

مربی سازنده کشتی دزفول با تمجید از سعید اسماعیلی گفت که این کشتی‌گیر شایسته دستیابی به مدال طلای المپیک است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حق‌التدریس اردیبهشت‌ماه معلمان همزمان با حقوق خردادماه آنها، به حساب‌ها واریز شد. حق‌التدریس اردیبهشت‌ماه معلمان همزمان با حقوق خردادماه آنها، به حساب‌ها واریز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پیگیری‌ها حاکیست، همزمان با واریز حقوق شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش، حق التدریس اردیبهشت‌ماه معلمان نیز به حساب آنها واریز شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

او با اشاره به انجام تغییرات در هنرستان‌ها متناسب با نیاز بازار کار، اظهار داشت: «در شاخه نظری هنوز جمع‌بندی نهایی انجام نشده و تغییرات باید به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش برسد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حق‌التدریس اردیبهشت‌ماه معلمان همزمان با حقوق خردادماه آنها، به حساب‌ها واریز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره زنده تلویزیونی به بیان دیدگاه های خود برای حل مشکلات کشور پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

بابک خواجه‌پاشا اظهار داشت «در آغوش درخت» سعی کرده است تا نسبت به فروپاشی خانواده‌ها، زاویه دید تازه‌ای اتخاذ کرده و الگویی موثر برای آن‌ها ارائه دهد. وی همچنین ضمن نفی فیلمسازی تنها برای حضور در جشنواره‌های خارجی گفت ساختن فیلم در کشور باید براساس هویت ملی انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: بازطراحی شاخه نظری با ادغام رشته‌های تجربی و ریاضی مدنظر است، البته این موضوع هنوز در شورای عالی آموزش‌وپرورش به تصویب نرسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر بخواهیم به حاشیه‌های مناظره دوم بپردازیم همان گونه که سیاه‌پوشی قاضی‌زاده برای اثبات شدت وفاداری و سوگ برای برای رییس فقید دولت متبوع قابل توجه بود حضور دکتر پزشکیان با صورت تراشیده هم چهره شبیه‌تری از او با مردم در کوی و خیابان ترسیم کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در دومین مناظره انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری که در واپسین ساعات بهار 1403 خورشیدی برگزار شد علیرضا زاکانی شهردار کنونی تهران آنی از وعده‌های شگفت‌آور و حمله به دولت حسن روحانی فروگذار نکرد تا جایی که حتی در پایان از یاد برد اکنون در سال 1403 هستیم و نه 1400 وگرنه نمی‌گفت دولت روحانی مسؤول وضعیت اسف‌ناک کنونی است. کد خبر: 746880تاریخ: 01 تیر 1403 - 09:39 تحلیلی بر مناظره دوم انتخابات...

خبرگزاری تسنیم

تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان پس از تأیید راهنمای تصحیح توسط مصححان آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس به خبرآنلاین گفت: «یکی از مشکلات آموزش که از گذشته وجود داشت اما در دولت سیزدهم به اوج خود رسید شکاف عمیق میان دانش‌آموزان و مسئولان رده میانی و بالای وزارت آموزش و پرورش بود. دانش‌آموز امروز نگاه خودش را دارد که تا حد زیادی برگرفته از یک دیدگاه جهانی است، دانش‌آموزان به کمک اینترنت فضای مدرسه در جهان را می‌بینند، لذا در این شرایط باقی ماندن و اصرار بر نگرش‌های گذشته شکاف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نامزد‌های ریاست جمهوری در دومین شب مناظره در رابطه با مشکلات حوزه آموزش و پرورش چه اظهارات و راهکار‌هایی داشتند: قاضی‌زاد: آینده هر کشوری با حوزه آموزش عمومی آن سنجیده می‌شود قاضی زاده هاشمی گفت: در حوزه آموزش و پرورش باید بگویم که آینده هر کشوری با حوزه آموزش عمومی آن سنجیده می‌شود. به آموزش و پرورش و آموزش عمومی باید به شکل ویژه پرداخته...