چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

دبیر طرح نهضت ملی سواد سلامت آموزی با بیان این‌که این طرح از تیرماه در 11 استان کشور آغاز می‌شود، گفت: سبک زندگی سالم به دانش‌آموزان در 250 مدرسه تهران آموزش داده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به آغاز "طرح ملی نهضت سواد سلامت‌آموزی" گفت: نیاز داریم فرهنگ سلامت را از مهدکودک‌ها و مدارس اصلاح کنیم زیرا این امر باعث پیشگیری از بیماری‌ها می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی برای همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و از آنها خواست اجازه ندهند خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی و شرعی برای همه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین انتظار به حق رهبری دانست و از مسئولان دستگاه‌های مختلف خواست ضمن تبیین دستاوردها، اجازه ندهند کوچکترین تعلل و خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری دانشجو

در راستای پیشبرد اهداف توسعه روابط در حوزه فرهنگی، ایران و روسیه در برپایی المپیاد‌های فرهنگی و مهارتی استعداد‌های جوان همکاری می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری بر جلوگیری از ایجاد هر گونه تعلل و خلل در مسیر خدمت‌رسانی تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزدانتخابات ریاست جمهوری گفت: باید یک ایران پیشرفته مطابق آنچه خاستگاه انقلاب است داشته باشیم.

وب‌گاه فرارو

عضو پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «آثار روان‌شناختی و جامع‌شناختی آزمون هماهنگ در پایان دوره ابتدایی برای کودکان و نظام آموزش ابتدایی بسیار نگران‌کننده است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بهترین استفاده را از اینترنت خواهیم داشت، فیبر نوری را تا درب منازل می‌بریم و سرعت را 50 درصد افزایش می‌دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به ریاست سعیدرضا عاملی و با حضور اعضای این شورا در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. عاملی، در این جلسه اظهار کرد: تحول در علوم انسانی از آموزش و پرورش تا آموزش عالی و اشتغال مدنظر است به همین دلیل از همه ارکان این تحول برای ترسیم نقشه راه استفاده خواهد شد. رئیس شورای تحول و ارتقا علوم انسانی...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی و شرعی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور و انتظار به‌حق رهبری دانست و از مسئولان دستگاه‌ها خواست ضمن تبیین دستاوردها، اجازه ندهند تعلل و خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش اخباری مبنی بر واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) منتشر شده شده بود که تاکنون هیچ مقام رسمی آن را تایید نکرده است. چندی پیش اخباری مبنی بر واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) منتشر شده شده بود که تاکنون هیچ مقام رسمی آن را تایید نکرده است. به گزارش عرشه آنلاین، اخیرا خبری درباره واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ندی پیش اخباری مبنی بر واریز کمک رفاهی معلمان به مناسبت عید قربان (احتمالا یک میلیون تومان) منتشر شده شده بود که تاکنون هیچ مقام رسمی آن را تایید نکرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری امروز که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، گفت: ما امروز بیش از 45 سال است که تجربه حکمرانی و تلاش و کوشش را برای خدمت به مردم و آبادانی داشتیم و دارای تجربات خوبی و ناکامی‌هایی داشتیم که وقتی مرور می‌کنیم یک چهارچوب خواهیم داشت برای ادامه راه خدمت. وی افزود: شهید رییسی جهت دولت...