چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهنگیان در این مطالبات به دنبال رفع دوگانه صندوق مبنی بر خصوصی یا عمومی بودن آن و اجراشدن پنج محور هستند که یکی از این محورها، ماهیتی است و تأکید بر خصوصی‌سازی صندوق دارد. مورد بعدی هم در بحث مدیریتی به دنبال برگزاری مجمع واقعی هستند نه نمایشی و بر مشارکت واقعی فرهنگیان و اجرای اساسنامه فعلی تأکید دارند. در سال‌های اخیر تجمعات معلمان بیشتر شده و هرجا که معلمان تجمع می‌کنند یکی از مطالبات...

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - محمدحسین سلطانی؛ سی خرداد ماه 1403در فضای مجازی کشور محتوایی وایرال می‌شود با این مضمون که مشاور فرهنگی پزشکیان میکروفون خود را در آورده و برنامه را ترک کرده است. این اتفاق در همان ساعت های اولیه فضای رسانه‌ای کشور را پر می‌سازد و یا به بیان شهاب اسفندیاری، کارشناس میزگرها اقدام محمد فاضلی تیتر یک روزنامه ها شد. اما مسئله اینجاست که چه مناسبتی میان...

وب‌گاه گسترش

متأسفانه بسیاری از مدارس غیرانتفاعی در ایران، شهریه‌های بسیار بالایی از خانواده‌ها دریافت می‌کنند و مدعی ارائه خدمات آموزشی برتر هستند. در این میان، فشار اصلی این ادعاها بر دوش معلمان این مدارس قرار دارد، تا موسسان به اهداف خود برسند. اما همین معلمان، هیچ سهمی از سود این مدارس گران‌قیمت ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از اتمام امتحانات هر نیمسال تحصیلی، کارنامه دانش آموزان ابتدایی در مای مدیو قابل مشاهده است. والدین می توانند با ورود به سایت مای مدیو کارنامه دانش آموزان ابتدایی پایه اول تا ششم را دریافت کنند. بعد از اتمام امتحانات هر نیمسال تحصیلی، کارنامه دانش آموزان ابتدایی در مای مدیو قابل مشاهده است. والدین می توانند با ورود به سایت مای مدیو کارنامه دانش آموزان ابتدایی پایه اول تا ششم را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف از طرح 5 گانه خود برای بهبود وضعیت اینترنت در کشور رونمایی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره سرانجام بازطراحی ساختار دوره متوسطه دوم و ادغام رشته‌های تجربی و ریاضی گفت: این موضوع همچنان در حال بررسی کارشناسی است و هنوز نهایی شده البته معتقدیم ساختار دوره متوسطه دوم نیازمند بازنگری در شاخه نظری و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف گفت: دولت یازدهم و دوازدهم در بحث شبکه ملی اطلاعات کاری انجام نداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف اعلام کرده است که با فیلترینگ مخالفت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف اعلام کرده است که با فیلترینگ مخالفت است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف در مناظره سوم (فرهنگی) انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم درباره زنان اعلام کرد: قول می دهم زنان را در دوراهی خانه داری و فعالیت اجتماعی قرار ندهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف در مناظره سوم (فرهنگی) انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم درباره زنان اعلام کرد: قول می دهم زنان را در دوراهی خانه داری و فعالیت اجتماعی قرار ندهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به ادعای اخیر محمدباقر قالیباف درباره تصویب «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» به درخواست شعام (شورای عالی امنیت ملی) پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دور دوم مناظرات که به موضوع ارائه عادلانه خدمات اختصاص داشت موضوعاتی نظیر یارانه، سلامت و آموزش و پرورش و آموزش عالی مطرح شد ولی از منظر صدا و سیما خبری از نظام تامین اجتماعی (امدادی، حمایتی و بیمه ای) نبود و فقط یکی از کاندیداها به مقوله نظام تامین اجتماعی چند لایه اشاره بجا و درستی داشت.

وب‌گاه عصر ایران

از سال 2007 گزارش‌ها از تاجیکستان حاکی از تلاش‌های مستمر مسئولان این کشور برای اجرای ممنوعیت حجاب اسلامی است، به گونه‌ای که وزارت آموزش و پرورش این کشور هم حجاب اسلامی و هم پوشیدن دامن کوتاه به سبک غربی را برای دانش‌آموزان ممنوع کرد. این ممنوعیت در نهایت به همه مؤسسات دولتی گسترش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما بار دیگر با تکذیب نظرسنجی‌ها درباره جایگاه نامزدها اعلام کرد فقط و فقط صحت نظرسنجی‌هایی را تایید می‌کند که این مرکز رسما در رسانه ملی اعلام و منتشر کرده باشد.